Gå til innhold

Går med gåvogn 7,5 mnd! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig, lillepia er bare så kjapp motorisk! Og i dag hermet hun etter mormor, og begynte å spille på slurva. Morsomt! :) Flere som har babyer som har det travelt med krabbing og gåing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig da! :)

Småtten min er sju måneder, og har nok ingen planer om å gå med gåvogn med det første. Likevel er han selvfølgelig verdens skjønneste! ;)

Skrevet

Jeg har en jente som var tidlig ute med krabbing (6,5mnd), reiste seg opp ved 7,5 mnd, og er nå 9 mnd og har gått langs møblene et par uker, og også med gåvogn. Min erfaring er at hun har falt og slått seg mye mer enn hun kanskje ville, dersom hun hadde vært f.eks en mnd seinere ute med disse tingene. Balansen er jo ikke så god. Det er egentlig først nå at jeg ikke følge henne med argusøyne når hun reiser seg opp etter møblene og tasser rundt sofa og stuebord på skattejakt.

Har vært noen slitsomme uker! Så det jeg vil si er bare at du bør være litt obs, hodet er fremdeles det tygste på kroppen, og vesla mi fikk seg noen kraftige smeller. (Men så er det jo slik de lærer også, da)! Kos deg med flinke jenta di! Spilel på slurva er vi ikke i gang med her, det høres jo gøy ut;)

Skrevet

Flink hun er:)

Teo krabbet når han var 6 mnd, gikk langs bord og etter gåvogn ved 7 mnd så holdt visst det en stund, når han nesten var 8 mnd begynnte han å ta sine første skritt og nå somhan er 10mnd går han opptil 20-30 skritt av gangen:) kan klappe og såååå stor er Teo (hendene opp)

Men han har ikke sagt noe ordentlig enda, men skravler som bare det i babyspråk;)

Skrevet

Første min gikk med "gåbil" fra han var 6 1/2 mnd. Han var supertidlig ute, så ja, det er mulig:) Minsten på fanget nå, er ikke i nærheten av å kunne mestre noe slikt (snart 7 mnd) - så det er store forskjeller mellom barn - også søskenflokken imellom

Skrevet

Min gikk også med gåvogn rundt den tiden,nå er hun 9mnd og har gått 7 skritt på egenhånd. Heldigvis har hun fått god kontroll så når hun er sliten setter hun seg bare ned, før det ble det MYE knall og fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...