Gå til innhold

er Ingelin et fryktelig jentete navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil forsøke å unngå de aller mest "rosa" navnene, om dere skjønner...hva synes dere om Ingelin? jeg synes det er pent og har gode assosiasjoner men... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er det ikke synes jeg. Kjempefint navn!!! Har også gode assosiasjoner til det:-)

Skrevet

takk for svar. :) jeg og mannen er nemlig rimelig mørke på de fleste områder, hehe, så det vil ikke passe å ha et superfeminint navn til en evt datter!

sukk - navn er vanskelig...

Skrevet

Jeg synes tvert imot at det er litt maskulint...

Skrevet

Ja, jeg liker det ikke ..

Skrevet

Synes Irmelin er finere. Men det er ikke så fælt navn, hvis du uttaler det Ingeliin.

Skrevet

Jeg synes Ingelin er nydelig. Og jeg synes ikke at det er for rosa og sukkersøtt. Ingelin er ei tøff jente med bein i nesa, tenker jeg. Men hun kan godt være feminin og søt og. Ingelin er et navn som passer uansett om det blir ei guttejente eller ei barbie-jente.

Jeg foreslo selv Ingelin i navnediskusjonen her i huset, men mannen mente at alle bare ville tenke på politidirektør Ingelin Killengreen....

Skrevet

Ingelin er nydelig. Har en flott kollega som heter det så jeg tenker ikke på politidirektøren. Tror det har vært en vanligere navn på Vestlandet enn andre steder i landet.

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen, men det viser seg at jeg og mannen er helt uenig ndg uttale, hehe! jeg sier INGelin, mens han sier ingeLIIIN. så det var det! hehe. vi hadde samme problemet med hanna faktisk, jeg sier hanna som anna (HANNa), men han sier det på en helt annen måte - vanskelig å forklare - men det ble to forskjellige navn. :)

tilbake til listene gitt! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...