Gå til innhold

Hva har du i stellevesken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du i stellevesken?

Lange kjedlige dager etter jeg gikk ut i permisjon. Tenkte å gjøre klart stellevesken i dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Body, strømpebuke, bukse, genser, sokker,lue, bleier, våtservietter, stelleunderlag, sinksalve.... tror det var det :)

Skrevet

Jeg hadde :

Bleier

Våtservietter

Smokk

1 ekstra skift

Gulpeklut

 

Skrevet

Akkurat nå har jeg:

Bleier

Våtservietter

Stelleunderlag

Zinksalve

Ammeinnlegg

Tamponger (vet aldri når mensen kommer tilbake)

1 smokk

2 gulpekluter

Body,sokker,bukse og strømpebukse

Skrevet

Bleier, 2-3 stk

Våtservietter

1 pk Libero stelleunderlag

Antibac våtservietter

Gulpeklut

 

Og når vi skal ut legger jeg et ekstra klesskift ned i. Og kanskje et par leker.

Gjest amandine
Skrevet

Bleier

Våtservietter+antibac

Vann til meg som alltid er tørst

Swiss Armykniv og målebånd

Notatbok og penn

Litt skift til Knøttet og en ekstra smokk

Stelleunderlag og en tom pose til bleie

Plaster, sårsalve, Xylocain etc til de andre barna som gjerne trenger det

Eight Hour salve

Og alltid mye greier som ligger helt på bunnen...

Skrevet

3 bleier

stelleunderlag

hundepose til brukte bleier

tynn lue

strømpebukse

sokker

bukse

body (kort+lang)

sinksalve

krem

våtservietter

flaske

 

Skrevet

Altfor mye i min:)

 

- skift til mini

-5-6 bleier

-pose til bleier

-ytterjakke til mini

-våtservietter

-salve

-leppepomade

-penn/papir

-drops

-lue

-lighter

-div annet tjafs som jeg ikke har sett på en stund, ligger på bunn.

Skrevet

-bleier

-våtservietter

-dentinox (trengs nå!)

-klut

-ekstra skift

-solbriller til oss begge

-vann til begge

-zinksalve

-lighter

-håndkrem

-skje

-smokk

-leke

-++++ endeløst mye rart småtteri på bunnen.

 

Skrevet

Bleier

Stelleunderlag

Våtservietter

Håndsprit

Brødposer til brukte bleier

Ekstra skift

Lue

Gulpeklut

Tamponger

Ammeinnlegg

Smokker

Leke til å henge på vogna (bytter ut)

Penn

Skrivebok

Vannflaske

Ekstra genser til meg

Skrevet

tusen takk for mangen svar! :) Nå har jeg pakket vesken, og gleder meg til babyen kommer, så jeg får tatt alt i bruk :)

Men hvorfor har dere penn og skrivebok? :P

Skrevet

og hvorfor kniv og målebånd?

:)

Skrevet

4 beier

1 pakke våtservietter

1 tutekopp med vann(han er snart 1 år:P)

1 body

1 strømpebukse

fleecegenser

1 smokk

regntrekk til vogn hvis det er mange grå skyer

mobil

kortmappe

 

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Nyttig tråd dette. Dytter litt. Kanskje noen har flere innspill?

Skrevet

Jeg har:

Eksta kleskift.

Våtservietter.

Bleier.

smokk.

Et lite håndkle.

Røyk og lighter.

lommeboka mi.

mobiltlf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...