Lilli med småtrolla Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hva har du i stellevesken? Lange kjedlige dager etter jeg gikk ut i permisjon. Tenkte å gjøre klart stellevesken i dag
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Body, strømpebuke, bukse, genser, sokker,lue, bleier, våtservietter, stelleunderlag, sinksalve.... tror det var det
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg hadde : Bleier Våtservietter Smokk 1 ekstra skift Gulpeklut
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Akkurat nå har jeg: Bleier Våtservietter Stelleunderlag Zinksalve Ammeinnlegg Tamponger (vet aldri når mensen kommer tilbake) 1 smokk 2 gulpekluter Body,sokker,bukse og strømpebukse
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Bleier, 2-3 stk Våtservietter 1 pk Libero stelleunderlag Antibac våtservietter Gulpeklut Og når vi skal ut legger jeg et ekstra klesskift ned i. Og kanskje et par leker.
Gjest amandine Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Bleier Våtservietter+antibac Vann til meg som alltid er tørst Swiss Armykniv og målebånd Notatbok og penn Litt skift til Knøttet og en ekstra smokk Stelleunderlag og en tom pose til bleie Plaster, sårsalve, Xylocain etc til de andre barna som gjerne trenger det Eight Hour salve Og alltid mye greier som ligger helt på bunnen...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 3 bleier stelleunderlag hundepose til brukte bleier tynn lue strømpebukse sokker bukse body (kort+lang) sinksalve krem våtservietter flaske
Knotten & lille persille Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Altfor mye i min:) - skift til mini -5-6 bleier -pose til bleier -ytterjakke til mini -våtservietter -salve -leppepomade -penn/papir -drops -lue -lighter -div annet tjafs som jeg ikke har sett på en stund, ligger på bunn.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 -bleier -våtservietter -dentinox (trengs nå!) -klut -ekstra skift -solbriller til oss begge -vann til begge -zinksalve -lighter -håndkrem -skje -smokk -leke -++++ endeløst mye rart småtteri på bunnen.
S. Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Bleier Stelleunderlag Våtservietter Håndsprit Brødposer til brukte bleier Ekstra skift Lue Gulpeklut Tamponger Ammeinnlegg Smokker Leke til å henge på vogna (bytter ut) Penn Skrivebok Vannflaske Ekstra genser til meg
Lilli med småtrolla Skrevet 17. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2009 tusen takk for mangen svar! Nå har jeg pakket vesken, og gleder meg til babyen kommer, så jeg får tatt alt i bruk Men hvorfor har dere penn og skrivebok?
thea - M har gull i gulping Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 og hvorfor kniv og målebånd?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #13 Skrevet 17. august 2009 4 beier 1 pakke våtservietter 1 tutekopp med vann(han er snart 1 år:P) 1 body 1 strømpebukse fleecegenser 1 smokk regntrekk til vogn hvis det er mange grå skyer mobil kortmappe
Irene Adler Skrevet 24. oktober 2009 #14 Skrevet 24. oktober 2009 Nyttig tråd dette. Dytter litt. Kanskje noen har flere innspill?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #15 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har: Eksta kleskift. Våtservietter. Bleier. smokk. Et lite håndkle. Røyk og lighter. lommeboka mi. mobiltlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå