Gå til innhold

En ettereffekt av amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, tar mot til meg og spør: er det noen andre som har akkurat som stivnet melk på brystvortene sine?

Det har vært sånn siden jeg sluttet å amme sønnen min, og det er godt over halvannet år siden etter hvert. Det er akkurat som om det er hvite skorper på begge brystvortene, nedi "furene" liksom, og det går ikke an å vaske det bort, tro meg jeg har forsøkt, men jeg orker ikke skrubbe puppene så hardt, hehe! det må rett og slett pilles bort med neglene el.l.!!!

jeg blir litt flau av å spørre dette her, men jeg er veldig flau over det, synes selv det er ekkelt, og for å si det sånn så er det ikke så ofte min mann ser meg toppløs med lyset på for tiden...

Det er ikke noe ond lukt eller noe sånt, det er bare akkurat som om brystene lekker litt melk fremdeles, og det stivner i brystvortene.

IRRITERENDE!

noen andre som har noe lignende? hvordan i alle dager skal jeg bli kvitt det??? (nå skal jeg jo snart amme nr to, forhåpentligvis, men regner med jeg får samme problemet etter hun er ferdig med meg også!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd noe lignende? help i'm a freak! hehe

Skrevet

Hadde det og noen dråper med veske innimellom i flere år etter at størstegutten sluttet å amme. Helt normalt. Med mellomste fikk jeg ikke det. Blir spennende å se etter endt amming denne gangen. Det går over. :)

Skrevet

hååååper jeg virkelig! tusen takk, du har gitt meg håp ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...