Januar-nurk Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hvilken bil er best når man har 3 barn? En nyfödd, en 3,5 år og en 4 åring. Må väre god sittekomfort i baksetet. Endel biler er ikke gode å sitte i mitten i bak på, er trangt og man sitter liksom og vipper for at det går litt opp der og det er uaktuellt. Hvilken bil foredrar dere med 3 barn?? Andre med forslag til konfertabel familjebil ti 5 pers??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå