Solitude Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hei, Har to voksne katter og er så lei av å sprette opp og løpe opp en etasje for å slippe ut og inn kattene. Så jeg tenkte å skaffe meg sånn katteluke slik at kun de to kommer inn og ikke alle kattene i nabolaget. Men kan voksne katter læres opp til å bruke katteluken ? Noen her som har fått det til ?
Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg har ikke katter, men da kusina mi flytta hadde hun to voksne katter med på lasset og de vendte seg fort til sånn katteluke med magnet-halsbånd Tror det største problemet faktisk var at de ikke likte å ha på halsbåndet, men etter noen uker gikk det knirkefritt.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 åhjada min mons vente seg til det når jeg viste han det et par ganger..de blir nok så sultne at de etterhvert kommer til å finne det ut uansett...men min mons var jo så smart å invitere med seg flere katter inn han, så maten hannes ble oppspist alt for fort :S litt kjipt...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 forresten, vi måtte ta av magnethalsbåndet pgav at dem ikke klarte komme seg inn med dem på..var ikke så bra magnet på den... så derfor vi måtte ha den åpen for alle katter, derfor det kom besøk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå