Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Herregud! Min sønn skal begynne på skolen i morgen. 1 klasse å alt. En kjempe dag! Men jeg var BOMBE sikker på at det var på onsdag=( Har vert så mye i det siste at jeg har helt glemt å dobbelsjekke. Min samboer har akkurat flyttet ut, jeg har nettop fått vite at jeg har mistet en liten i MA 12 uker gammel. Skolestarten har jeg jo rota helt med! Fant papirene nå, da jeg rydda litt for fikk ikke sove! Huff, måtte sende mld til bf nå håper alt ordner seg og lillegutt får en fin skolestart han ikke slev vet om en gang:( Føler meg helt forferdelig nå altså
zethaline Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Vi kan alle gjøre feil HI,går nok bra skal du se ;-) God klem og grattis med skolegutt;-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Kort og koselig dag første dagen, uansett. Du fant det i det minste ut i tide! Blir helt sikkert bra. Ta med skolegutten ut og spise noe godt etter skolen, så blir dagen spesiell Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Dere er fantastsik snille damer! Tusen takk, omppmuntring når jeg egentlig ikke føler jeg fortjener det, men virkelig trenger det! Bf ringte nå, ikke sint eller stressa:) Bare poesetiv å rekker å få blitt med=) Glad vi ikke har problemet med å forrholde oss til hverandre iallefla=) Vell, blir en lang dag, da søvnen har vert av å på i hele natt tror jeg har hatt en time sammenhengendes, men dette skal vi klare å gjøre til en fin dag:) Igjenn takk:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Grarulere med skolegutt, det går nok bra skal du se, og du er ingen dårlig mamma fordi om du surrer litt Sånt som kan skje de beste. Lykke til og ha en fijn dag!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 At du er en dårlig og ekkel mor er noe vi lenge har visst. Men å komme hit å late som du ikke er de ved å skrive et innlegg her å håpe at vi skriver det du ønsker å tro om deg selv at du er en god mor... nei vet du hva, Du er vel den værste mora en kan tenke seg, ja det er en ærlig og fair bissness, og du burde vel ha mista retten over ungene dine. Stakkars skolebarn som må være hos deg.
Ladycaliente Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Og poenget med innlegget ditt nn 0736 er? Hvis deter for å bevise hvor ufysen person du er så har du klart det med glans. Er i grunn skremmende å tenke på at du mest trolig er en mor. Og til deg HI, gratulerer med skolegutten. Er fort gjort at ting går litt rundt oss noen ganger. Men du er da absolutt ingen dårlig mor:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 NN0736;- Du kan jo faktisk ha helt rett..Om HI til stadig har problem og sliter med ting og alltid har "NOE" som unnskyldning for at ting går utover ungen,- så er det selvsagt alvorlig.. Men akkurat nå vet vi ikke mer om HI enn at hun har vært max uheldig den siste tiden,- mye har hendt,- skal mindre til for at mange "mister telling og oversikt";- men man er ikke dårlig mor for det? Eller?? Vi skal være forsiktig med å dømme folk, og dette er IKKE myntet på HI,- mer som en kommentar til 0736;- vi vet alle at de finnes der ute..De mødre som alltid glemmer å pakke skikkelig klær til ungen på tur-dager, ikke smører matpakke,- ungen har ikke med gaver i bursdager,- eller de kommer ikke..Fordi mamma har "glemt" det,- fordi "Hun har så mye på gang";- eller "har hendt så mye det siste"..De finnes der ute, og når det gang på gang skjer at ungen/-e blir glemt pga slike ting,- da må man som mor begynne å tenke etter om hvorfor det er seg selv og sine "saker" man alltid har fullt opp med å takle, istedet fro å forkusere på de daglige ting i ungene sitt liv.. Noen gang er det lov å glemme,- også store begivenheter i ungenes liv,- men det skal være UNNTAKSVIS ikke noe som skjer flere gang....Da tegner det for at man bryr seg MER om seg selv og sitt, enn ungene sitt liv og det som skjer der..... Men så det er sagt,. du er ikke dårlig mor for at du glemte skoelstart..Det kunne ha skjedd alle....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 hehe, hadde det vert en vanesak hadde jeg nok ikke hatt SÅ dårlig samvittighet, da=) Joda, det kan skje den beste, men det skulle jo være en stor dag! Uansett, datoen på brevet var faktisk feil! Han begynner i morgen.... hehe... Fikk slappet av litt da;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå