Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 ""Det er fredag morgen,skal ikke ha mens før søndag 5.aug.men har vært dårlig i nesten en uke med kvalme og halsbrann.Så jeg tok en test som da viste positiv og siden har jeg bare hatt lyst å grine.Få barn med en gift mann er neppe det smarteste man kan gjøre,men har bestemt meg for å beholde det.kunne ønske det var annerledes,men det er det jo ikke....kansje han blir sint når han hører hvordan det står til og at jeg bestemt meg uten at jeg har snakket med han først.....han skal få vite det når han er tilbake fra ferie."" Dette ble skrevet i dagboken min for 2 år siden,å mye har skjedd siden det...Fødte en nydelig gutt etter fullgått svangerskap,og med alt det som ellers følger med en pappa som var/er gift.Han skulle følge opp å ikke la meg bli alene om dette barnet,men hva skjedde?Mannen feiget ut og har ikke sett barnet sitt på annet enn bilder.Idag har vi ikke lenger kontakt på noe plan.Jeg plages ikke av det,har en nydelig og snill god gutt som jeg ikke ville byttet vekk for alt i verden.Vi klarer oss kjempe fint og håper det fortsetter sånn.Pr idag har jeg heller ikke noen ønsker om fars deltagelse,da han viste seg å være en komplett idiot ...Bare noen "høye tanker"fra meg ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå