Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg vet jeg fornekter Din eksistens, at jeg banner og ber til Deg kun når det er noe jeg vil. Jeg vet også at jeg fører et ugudelig liv hvor jeg spotter Ditt navn og hadde sex før jeg giftet meg. Men hvis Du sørger for å gi meg mensen aller helst i natt, så lover jeg å være sterkere i troen, samt at jeg aldri mer skal ha et vaginalt samleie. Jeg vet jeg burde føle det som en velsignelse at Du velger å gi meg barn, selv når jeg gjør det jeg kan for at et barn ikke skal bli unnfanget, men kjære Gud. Jeg har ikke flere soverom eller ork til å gå gjennom en ny kolikkrunde. Så kjære Gud i cyberspace, gi meg tilbake mine følelsesløse pupper, og gi meg lyst på yndlingsbrusen min. Jeg gjorde mitt for at jeg ikke skulle bli besvangret igjen, og tar nå hintet om at vaginale samleier rett og slett ikke er noe for meg. Jeg ber Deg. Gi meg min månedlige forbannelse tilbake igjen. Hilsen din ærbødigste
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Nei, dessverre. Men jeg rykker sikkert stadig fremover i køen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå