Gå til innhold

Hmm skulle til å slå opp med typen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg synes ikke han har vært så flink til å kontakte meg i det siste, men han har det travelt med eksamen osv nå for tiden og jobben som han må reise med hele tiden..

Så jeg har ikke pratet med ham på 3 dager, begynnte å synke inn for meg at jeg burde gjøre det slutt med ham, uansett hvor godt jeg liker ham.. Orker ikke å bli såret..

Så ringte han og sa at jag aner ikke hvor mye han savner meg og at han vil virkelig møte meg snart( bor i en annen by) .. Så nå ble jeg usikker igjen..

Liker ham så godt:-( Skjønner ikke hvorfor det må være så vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare være ærlig å si at du ikke takler avstandsforhold, og at du er så trengende at du MÅ ha daglig kontakt for ikke å føle deg usikker?

Like greit å være ærlig, så vet han hva han har å forholde seg til.

Skrevet

hehehehe.. 3 dager uten kontakt og det blir for vanskelig for deg? herlighet, da.

Helt ærlig, du er av den typen jeg hadde fått helt i vranga. kontaktkrevende hele tiden.... Og jeg er jente......

Det var en type som jeg var litt med, men han ble så desperat etter kontakt at jeg kuttet tvert.

Dette var ikke ment frekt, selv om jeg ser at det sikkert kan oppfattes slik.

Skrevet

Du er som meg HI, og jeg ser ikke problemet med å være sån.

Jeg mener, om han virkelig bryr seg klarer han å iallefal sende en mld eller 2 i løpet av dagen, om han ikke har tid å ringe.

Bare sån at du vet han tenker på deg, ikke sant?

Jeg synes du skal snakke med han før du gjør det slutt! For det virker som om han virkelig liker deg og basert på hva du sier han sa! Fortell at du gjerne vill høre fra han litt oftere, at du har behov for å vite at han tenker på deg osv... men understrek at han MÅ ikke ringe hele tiden, selvom en samtale og er kos. Et pling i ny å ne, det rekker han i en kaffe pause;)

Lykke til!

Skrevet

Nope, jeg er verken klengete eller masete som dere tror mot ham!

Men det som irriterer skiten ut av meg er at han ikke holder det han sier ofte, feks når vi snakkes sier han at han skal sende meg en mld senere og fortelle hvordan noe gikk men det gjør han ikke..

Det skjedde idag også, er bare dritlei av det hele med ham. Han får meg bare til å føle meg usikker osv, han sa igår masse fine ting og at han skulle sende en mld og sifra åssen det gikk med noe idag, har ikke gjort det idag heller, men han har tid til å oppdatere status på facebook og prate med folk der.. Jeg er ikke sjalu, jeg er ikke masete og jeg driver ikke på å kontakte ham hele tiden, det er som regel han som tar kontakt.

Orker bare ikke dette.. Og jeg GIDDER ikke en gang å ta dette opp med ham, han vet sjøl hva som er problemet her!!

Irritert.. Bruker heler tiden min på noen som er VIRKELIG intressert i meg!

Skrevet

Tror du gjør rett i det da!

Skrevet

Øhh hvor gammel er dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...