Gå til innhold

Min tur til å si"100 DAGER IGJEN"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pjof..Når jeg var 12uker husker jeg at jeg tenkte at det kommer enten aldri til å skje eller det kommer til å ta en evighet til jeg kan si det ,meeen idag kan jeg si det ....

Jippi 100 dager til jenta mi kommer:)Gleder meg sånn til å se henne ,holde henne,og lukte på henne..Ser for meg hvordan det blir første gangen jeg skifter på henne å tar på en søt liten hvit body og resten av klærne jeg har kjøpt som hun skal ha på seg fra sykehuset..Og hvordan det føles å ha henne i hus og legge henne i vugga og pakke ovr henne dyna.Det må være den merkligshte men lykkligste følelesen i verden..Og dagen etter første natta som mor i heimen kle på henne å kankje gå en liten tur i høstværet...

Måtte bare drømme litt nå (hehe)

ÅÅÅÅ som jeg gleder meg...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så søt du er, fikk nesten tårer i øynene jeg nå! :) vi er omtrent like langt vi da, 91 dager igjen på meg - men førstemann var ti dager over datoen, så jeg forsøker å basere meg på 101 dager fremdeles, hehe. :)

grattis med hundre dager!!!

Skrevet

Takk:) Joda jeg regner vel med at jeg går litt over,Så det blir jo spennede om det faktisk blir en nov barn ,kan for bli des barn også ..Men så lenge hun holder seg inne så lenge hun treger for å være ferdig er jeg fornøyd:)Bor du i oslo eller?

Skrevet

nei, er bergenser men bor i asia! :) forrigemann hadde novembertermin men ble desemberbarn, denne har termin 16 nov så jeg regner det som rimelig sikkert at det blir november denne gangen!!! håper i hvert fall det, guhjelpemeg så utålmodig jeg var på slutten sist, hehe!

Skrevet

Å så koselig lesning :D

Jeg har 103 dager igjen så vi er sånn ca like langt.

Håper inderlig på at det blir November-gutt på meg ;)))) <3

Har termin 28. November så det er jo lovt å håpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...