Gå til innhold

Bursdagspresang. 1 år :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja om en mnd tid blir jenta mi 1 år :)

Trenger hjelp til å finna ut hva jeg skal kjøpe til henne. Har googlet leker, men der fant jeg lite.

Hva ville dere gitt til deres barn i 1 års gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Anntar det er tips til leker du er ute etter? Noen liker jo å kjøpe mer varige ting som man kan ha som et minne alla dåpsgave til den aller første bursdagen. Eller nyttige ting som bæremeis eller barnemøbler. Vi gikk for leker ;-) Poppulære leker hos min 1 åring er:

- Stabletårn

- Sånn pinne til å tre ringer på

- Gåvogn

- Lekekjøkken

- Kassaapparat fra Fisher Price (nb, små mynter som sikkert ikke er anbefalt før fra 3 år, arvet fra storesøster...)

- Puttekasse

- Figurer fra Drømmehagen

:-)

Skrevet

Jeg er en sånn kjedelig mamma som ikke kommer til å overøse sønnen min med leker. Han blir ett år om noen uker, og til da har jeg lyst til å ha rommet hans ferdig. Det vil si at jeg skal male, skru opp knagger, pynte rullegardin osv i bursdagpresang. Og så skal jeg ha ferdig en sånn "fyll ut"-bok han fikk da han ble født.

Skrevet

jeg skal kjøpe tripptrappstol til min haha (nå har han bare en babystol som han snart er for stor til). ikke verdens kuleste gave i manges øyne sikker, men rommet hans har MER ENN NOK leker + han leker like godt med gavepapiret som med leker så trokke han bryr seg hehehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...