<3tobarnsmor<3 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Ja om en mnd tid blir jenta mi 1 år Trenger hjelp til å finna ut hva jeg skal kjøpe til henne. Har googlet leker, men der fant jeg lite. Hva ville dere gitt til deres barn i 1 års gave?
blomstre Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei Anntar det er tips til leker du er ute etter? Noen liker jo å kjøpe mer varige ting som man kan ha som et minne alla dåpsgave til den aller første bursdagen. Eller nyttige ting som bæremeis eller barnemøbler. Vi gikk for leker ;-) Poppulære leker hos min 1 åring er: - Stabletårn - Sånn pinne til å tre ringer på - Gåvogn - Lekekjøkken - Kassaapparat fra Fisher Price (nb, små mynter som sikkert ikke er anbefalt før fra 3 år, arvet fra storesøster...) - Puttekasse - Figurer fra Drømmehagen :-)
barbalib har to fine gutter Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg er en sånn kjedelig mamma som ikke kommer til å overøse sønnen min med leker. Han blir ett år om noen uker, og til da har jeg lyst til å ha rommet hans ferdig. Det vil si at jeg skal male, skru opp knagger, pynte rullegardin osv i bursdagpresang. Og så skal jeg ha ferdig en sånn "fyll ut"-bok han fikk da han ble født.
Mamma mjaua Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 jeg skal kjøpe tripptrappstol til min haha (nå har han bare en babystol som han snart er for stor til). ikke verdens kuleste gave i manges øyne sikker, men rommet hans har MER ENN NOK leker + han leker like godt med gavepapiret som med leker så trokke han bryr seg hehehe;)
Nagilimia Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FK8844 Denne er en favoritt hos flere Tok litt før jeg fant den for den er vist ikke over alt. Kjøpte den i sverige på nye Nordby senteret. Der kostet den 345nok
ditte&malusken&lillebror Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Datteren min fikk Fisher Price Learning Home til jul da hun var ca 1 år. http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pcat=bulnl&pid=30446 Det var stor suksess, og nå når hun er 2 ogethalvt leker hun fremdeles med det innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå