Gå til innhold

Inspirert av anonymforum: Hadde du reagert dersom mannen din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...begynte å dra på bærtur med sjefen før jobb??? Og aldri kom hjem med bær fordi sjefen er så glad i syltetøy...?

Bare i mine ører det høres en sinnsykt høy skurrelyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mannen min dro på bærtur uten å bli bedt om det, så hadde det både skurra og blinka i alle retninger, hehehe.. Han er ikke helt typen :)

Skrevet

Hadde reagert ganske kraftig. Mannen min er gla i å plukke bær, han som trekker med meg ut på tur, og ikke omvendt. En skikkelig husfar;)

Skrevet

jeg regner med at det i tilfellet er blåbær de skal plukke på denne tiden av året. da er det jo temlig tydelig om han har plukket eller ikke når han kommer hjem. blåbær går ikke bort fra hendene på 1 2 3

Skrevet

Det kan da ikke være annet enn et tulleinnlegg det du sikter til.

For å si det slik, jeg hadde definitivt ant ulger i mosen dersom mannen min skulle gjøre noe som helst med sjefen (eller andre) før arbeidstid, nettopp fordi han har mange gjøremål på hjemmefronten før arbeidsdagen begynner. Sjefen hans sitter i tillegg i en annen by, så han hadde måtte komme opp med noe bedre for å lure meg.

Nei, jeg holder en knapp på at det var tull fra ende til annen i innlegget du sikter til!

Skrevet

Jeg hadde nok reist et øyebryn, men jeg kjenner en mann som faktisk plukker endel bær. For han er det avkobling, og bær skal vist nok være saftigere om morgenen 48 timer etter regn. Derfor hadde jeg kanskje gått på historien. (Regner med at mannen min har lyst til å holde seg inne med sjefen og jeg vet han gir en god dag i bær så det at han hadde kommet hjem uten bær hadde jeg ikke tenkt noe særlig over) Jeg hadde nok derimot gjort et par egenundersøkelser hvis det hadde pågått over tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...