anrø Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Er 31+4 idag og fødselen er ikke langt unna.Men jeg har skikkelige fødselsnerver nå. Dette er mitt 4 barn.Siste fødselen(2008) var den verste for jenta mi kom m albuen framom hodet.Så d var slitsomt å presse henne ut.Selv om d tok bare 4 timer fra 3 cm til hun var ute. Men jeg gruer meg så sinnsikt til fødselen nå. Skal til jordmora om 14 dager så jeg bør nevne d til henne. Gruer meg til å ha d vondt.
millere Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Signerer denne. Har kommet over meg de siste dagene:0/ Jeg er i uke 38 så kan i realiteten skje når som helst. Andremann her....HUFF, tok noen år å komme over den første traumatiske fødselene, og har følt meg klar hele svangerskapet (gått på oppfølgingsamtaler på sykehuset) frem til nå....merker på kroppen at jeg er nære og begynner å få noia for timesvis med smerter, klipping, spying osv....
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg har aldri født før. Har hatt skikkelig angst i mange år, når jeg tenkte på den dagen jeg "måtte" føde. Etter at jeg ble gravid har jeg snakket med jordmor og andre om dette og det har blitt bedre. Gruer meg ikke lenger. Men jeg er stygt redd for at angsten skal komme tilbake når det nærmer seg. Når det virkelig kommer til det tidspunktet at jeg vet at det kan skje når som helst. Nå er jeg bare 32+4, men er ikke lenge igjen til det store skal skje. Håper jeg klarer å beholde roen sånn någenlunde og at angsten ikke kommer snikende tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå