Gå til innhold

Dere med flere barn.... om ansvarsfordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr. 2 snart, og jeg bare lurer på hvordan dere har gjort det når det gjelder å stå opp med eldstemann mens dere ammer om natten? Har mannen deres stått opp med eldstemann hver dag inkl. helger eller veksler dere på det? Husker fra sist at timene med søvn mellom amming kl. 6-7 og kl. 9-10 var helt uvurderlige... Synes forsåvidt det høres fair ut at han alltid står opp hvis jeg ammer 2-3 ganger i løpet av natten, og tar alt nattarbeidet "på egen hånd". Sliter veldig med søvnen nå på slutten og å stå opp kl. 6.30 med eldstemann tar fullstendig knekken på meg - er skikkelig B-menneske også. :) Har nesten overlatt det helt til mannen allerede, selv om vi egentlig skal ta annenhver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med dette selv, men har meninger om det. Og for meg ville det være naturlig at han tok seg av det nå mot slutten, om vi hadde en fra før. Jeg sover max 3 timer pr natt, full av plager, så det hadde jeg forventet.

Og når jeg evt skulle ammet skulle han også gjort det, med mindre jeg var våken uansett, og ikke får sove videre.

Lykke til;)

Skrevet

Takk for svar... Tror jeg foreslår at han tar over morgenene ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...