Maia&Mathias <3 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Vi vurderer å legge lillegutt inn på eget rom. Han er 4mnd gammel og har sovet rundt (fra kl 19 til kl 06) i en mnd nå. Er det for tidlig å legge han på eget rom? Rommet hans er vegg i vegg med vårt soverom.
erteposen + 4 Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Det er mange som legger baby på eget rom tidlig. Våre sov med oss til de var 1 år, eldstemann mye lenger. Liker å ha de rett ved siden av meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg hadde barna i en vugge ved siden av senga til jeg sluttet å amme. Når jeg ikke ammet lenger, var det over på eget rom første natten. Storesøster var 7 1/2 mnd og lillebror godt 9 mnd. Det går helt sikkert fint å flytte han på eget rom =)
It's all about me Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg har flyttet begge mine en uke før eller etter de har blitt 2 mnd. det var noe vi alle tjente på og sov bedre pga.
fox`y Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Min baby ligger på mitt rom han har nett fylt 2 år:) elstemann på 4 flyttet på eget rom når han var 21 mnd:)
Minafårsøsterellerbror Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Vi la henne på eget rom da hun var 4-5 mnd. Grunnen til det var at hun ble urolig når vi la oss, og vi forstyrret hverandre med snuing i senga og lyder. Jeg var oppe ved siden av sengen hennes bare det kom et knirk, spratt opp i søvne omtrent. Det gikk kjempefint på eget rom, alle sov mye bedre etter at vi gjorde det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå