1+1 ble 5 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 hei, jeg har en lang gutt på 7 mnd som jeg trenger en vogn til..trenger en med litt plass i siden han pleier å sove i vogn ute om dagen og snart er det jo vinter og da må det jo pose i for å holde på varmen, samtidig må den ikke være for bred siden jeg ikke har verdens største gang =) hadde vært veldig praktisk om den ikke tar så veldig stor plass når den legges sammen .. håper noen har et tips til meg for jeg blir bare forvirret når jeg ser på vogner, så hadde vært kjempefint med noen erfaringer =)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 sjekk ut Phil and teds vognene da.. veldig lange i ryggen, kan brukes LENGE! er bitteliten sammenslått, men allikevel stor og god og har full liggestilling og alt. 3 hjul, et svingbart, lett og enkel i bruk.. jeg liker den veldig godt til min gutt på snart 3 år, han trives godt oppi der enda, de få gangene vi bruker vogn.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Vi har tfk joggster twist. Veldig fornøyd med den. Den er stor og god når den er oppslått, men blir relativt liten sammenslått. Mange kan bli litt "lurt" og tror den er veldig bred (den ser stor ut), men den er like smal som vanlige triller mellom hjulene slik at den går inn gjennom smale dører/heiser o.l.
1+1 ble 5 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 tusen takk for svar, skal ta en titt på de vognene =)
2nj♥ Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Anbefaler TFK Stor sportsvogndel som kan brukes lenge. Joggster har vi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå