Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 hei, jeg har en lang gutt på 7 mnd som jeg trenger en vogn til..trenger en med litt plass i siden han pleier å sove i vogn ute om dagen og snart er det jo vinter og da må det jo pose i for å holde på varmen, samtidig må den ikke være for bred siden jeg ikke har verdens største gang =) hadde vært veldig praktisk om den ikke tar så veldig stor plass når den legges sammen .. håper noen har et tips til meg for jeg blir bare forvirret når jeg ser på vogner, så hadde vært kjempefint med noen erfaringer =)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Simo sportsvogn kanskje? Litt greit at ryggen kan legges langt ned. Dessuten er 4-hjulinger smalere enn 3-hjulinger. Vognene er romslige og stødige
Fullrulle86 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 jeg vil anbefale emmaljunga scooter. Den koster 2500 kr eller 3000 med fotpose, noe som er greit å ha. Den tar liten plass, veier lite og god og trille. Vi har den til 1-åringen vår og er kjempe fornøyde! Han sover i den hver da utenfor. Det eneste negative med den er at en kan ikke legge ryggen helt flatt, men den går langt nok ned syns nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå