Gå til innhold

Positive/negative erfaringer med p-ring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den lett og sette inn? hvor stor er den? kjenner jeg den o.l og koster det mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

positive:

enkelt, trenger ikke huske på den så ofte.

gubben kan kjenne etter at den er der om han har behov for å vite at jeg "tar pilla mi"

blir ikke en humørsyk gjævel av dem sånn som med p-sprøyta. da gråt jeg fordi jeg så på barneTV og en annen dag fordi jeg måtte skrelle poteter... hehe.

negative.

noen ganger kjenner jeg at den er der.

akkurat nå har jeg melk i puppene av uvis grunn, kan det være p-ringen sin skyld?

Skrevet

jeg ble fryktelig hormonell av p pillen, derfor er jeg litt skeptisk til andre hormonpreparater og har frem til nå brukt kondom. Men jeg syns kondom blir litt knotete i lengden da vi alltid må huske å ha det i nærheten om vi vil ha en hyrdestund.

Tenkte kanskje p ringen kunne være litt bedre.

Men koster den mye da? skifter du ut hver mnd?

Skrevet

skifter vær 3 uker og har den ute i en uke. husker ikke pris, men var ikke så ille tror jeg.

jeg syns den er bedre en både p-piller og p-sprøyte, fordi den er lokal så trengs det ikke så mye hormoner. værd er forsøk da :)

Skrevet

Ja tror jeg skal prøve den jeg... sikkert samme pris som p-piller kanskje? ca 300 for 3 mnd?

men jeg må vel vente til neste menstruasjon før jeg begynner å bruke den sant?

hmm... blir spennende.. er redd jeg blir like hormonell av disse, men da er det jo bare å ta dem ut og fortsette med kondom da..

tusen takk for svar da.. :-)

Skrevet

Jeg bruker p-ring, blir fryktelig hormonell av p-piller jeg og...p-ringen reagerer jeg ikke på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...