Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hvem er det som tjener på at jenter ikke får ta abort? Hva bryr det deg, og hvorfor bryr det deg om en jente tar 2 eller 10 aborter?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Samme tenker jeg... Hva skal det bry andre??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 "Neei, jeg er imot abort, og tenker mye heller på livet til celleklumpen enn jenta som blir tvunget til å fullføre et svangerskap, og driter i om det gir henne psykiske arr for livet"...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Folk som er imot abort er egoister...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 De fleste som er imot abort argumenterer med "men det er jo et menneske"! Jaa... Hva med hun som ønsker å ta abort da..? Er ikke hun et menneske..?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Jesp..... Syntes at hver enkelt bør ta ansvar for seg selv og gjøre det som er riktig for seg selv, om det innebærer at en tar 10 aborter eller om en aldri kunne tatt abort uansett tilstanden til fosteret...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Enig.. Folk skal ta ansvar for seg selv. Ikke for andre. Ergo, ikke drive å forkynne om at abort er mord osv, for det burde ikke bry andre.. Hva tjener man på det liksom.. Yaaawn...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Desutten er det veldig få som faktisk får utført 10 aborter.. Jeg driter i om andre tar abort, men om dem ikke vil bli gravid så for dem da for faen se og passe på og bruke prevansjon!!!! Ja det er dem som faktisk blir gravid fordi om dem bruker prevansjon, som at det går hull på kondomen fks... Men det er det annerledes, og hvorfor det er annerledes jo fordi dem brukte faktisk prevansjon men de visste ikke at akkurat den kondomen fks skulle det gå hull i!!! Og HVA er vitsen med og holde på og dra opp disusjon ang abort, alle har forskjellige meninger, noen er helt i mot abort og noen er ikke imot abort... Det som blir bra dersom at det blir mye strengere regler ang abort er at unge som har sex begynner og passe bedre på!! mange som har sex som ikke har prevansjon den ene gangen og driter i det og hoppe i høyet så blir gravid så er det ikke så nøye for dem kan jo bare ta abort...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Så hvorfor bryr du deg....?? Idiotisk å være imot abort. Hva tjener det deg å være imot abort...?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Tar en jente abort en gang pga et hendelig uhell, så skal jeg ikke dømme. Forstår at det sannsynligvis er veldig gode grunner. Men å ta abort på abort og ikke bry seg synes jeg blir respektløst. Det er starten på et liv. Da bør man heller forsøke å unngå å bli gravid! Derfor bryr det meg om en jente tar 10 aborter...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 Hm. Hva om det er starten på et liv for noen og slutten på et liv for en annen??? Tenkt på det eller? Foresten: "Thou shall not judge"... Les bibeln a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 Det tjener ikke meg å være imot æresdrap f.eks heller... For meg spiller det jo egentlig ingen rolle om muslimer dreper sine søstre/døtre... Men det betyr jo ikke at jeg er likegyldig til det...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 Men det betyr ingen ting for den jenta som tar 10 aborter hva du mener...? Trøttende greier denne debatten.... Jeg går å legger meg jeg, god natt småpiker! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #15 Skrevet 16. august 2009 Hm. Abort som sidestilles med æresdrap. Dagens...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #16 Skrevet 16. august 2009 Det er idiotisk å si at å få en baby betyr slutten på et liv. Det går an å adoptere bort babyen også. Jeg er ikke kristen og følger ikke bibelens prinsipper. Bibelen sier jo også at man ikke skal drepe. Les den selv! Jeg synes ikke man skal ta lett på abort og bare utføre abort etter abort. Man bør ha litt mer respekt for liv. Vil man absolutt ikke bli gravid, så er det fullstendig mulig å gjennomføre.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #17 Skrevet 16. august 2009 Ja, må si meg enig med deg, 22:51.. :-) Det var dagens... Heldig vis er det ikke mye igjen av denne dagen ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #18 Skrevet 16. august 2009 Like idiotisk å være mot abort bare fordi man har en mening om at man skal respektere livet, som å si at det er idiotisk at for noen er å få en baby slutten på et liv!! Get a grip Svarstad Haugland... Jeg syns og jeg syns meg i rævva.. Legg deg ikke oppi andres saker! Dessuten er verden overbefolket. Tenkt på det+?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #19 Skrevet 16. august 2009 Tror nok at de som ikke vil ha barn og velger abort heller ikke vil ha en graviditet og en fødsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå