mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Skal begynne å stikke på onsdag, men har ikke hentet ut reseptene enda. sist gang så hentet jeg på sykehusapoteket fordi et apotek jeg var innom ikke hadde sånt liggende, det måtte bestilles. Er det vanlig overalt? må man forhåndsbestille ? da må jeg vel på apoteket på haukeland denne gangen også...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 heisan:)) det der opplevde jeg sist også og måtte også på haukeland å hente de ut..på noen apotek må man bestille varene så hvis du vil ha ett apotek nærmer så er det lurt å lever resepten tidlig selvsagt... syns i grunned et avr greit å bruke haukeland fro da slapp jeg gå å være nesrvøs for å ikke få det jeg skulle ha;)) når har du uttak da? jeg er akkurat begynt å spraye så må smøre meg med tålmodighet en stund til...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 De fleste vanlige paotek har ikke sånne medisiner liggende på lager nei, men må bestille. Så hvis du leverer inn resept på forhånd er det vel ikke noe problem for de å få bestilt sprøytene for deg. Hvor lang bestillingstid kommer vel litt an på apoteket, men de fleste kan skaffe til dagen etter tror jeg (kommer vel litt an på når de får levering av medisiner til apoteket)
Sissel L. Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 De fleste apotek får legemidlene til dagen etter. Du kan jo bare ringe på forhånd og si at du har med resepten til henting. De kan sjekke med sin leverandør om de har på lager.
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 jeg endte opp med å bestille på nærmeste apotek, bestilte mandag og hentet i dag men bestilte en pk med gonal f 300iE for lite.. så må bestille en gang til :/
gull-håp Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 På apoteket på Bergen Storsenter har de det meste på lageret sa de. Kjøpte synarela der sist, og den var billigere der enn på mitt lokale apotek:) Bare ett tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå