Gå til innhold

Skolesekk til femteklassing? Gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere kjøpt skolesekker til Eldstefrøkna på bokhandler, men tror nok hun må ha noe mer "solid" nå. Det blir jo enda fler bøker, og tyngre å bære..

Tenkte å dra på sportsbutikker i morra og se, om de har noen ordentlige.

Er det noen som har noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På "vår" skole er det Beckman som er det store, den selges da på bokhandlere. Trodde de var solide OG bra bærecomfort jeg, men har jo ikke prøvd dem selv, hehe;)

Skrevet

Ja, det er mest de hun har brukt, men merket det allerede i fjor at den begynte å bli for "slapp" til henne.. Var vondt å bære på den, ble for mye bøker rett og slett...

Skrevet

Nå har ikke jeg noe peil, men er det ikke greit å sjekke årets skolesekk test *!?

Skrevet

Jo ;) Men tenkte samtidig å høre her inne om noen har personlige erfaringer ;)

Skrevet

Vi har gode erfaringer med Bergans sekk til de litt større barna. Ja, fra 4.klasse og oppover. Veldig gode og med glidlås. Anbefales!

Beckman, eller hvordan det skrives, har de minste.

Skrevet

Har vurdert Bergans. Hører at XO20 er bra?

Og så var det et annet merke... Ahh, hva het det nå igjen... Kommer ikke på det... =/

Skrevet

Hehe, altså at det er en variant som heter XO20, som visstnok skal være så bra. Lest litt om den på nett sjø ;)

Jaddddaaa, jeg er såååå inne på sekker lixom... Hehehe...

Skrevet

Bergans har mye bra. Mange av "mine" barn har det. Vet ikke hvilken forhandler det er, men en har sånn sekk med gympose til å koble på. Virker god!

Skrevet

Hmm, det hørtes jo lurt ut... Kjøper de på sportsbutikker, sant?

Skrevet

Kanskje... Hmm.. Jeg får ta henne med meg på en runde i morra =)

Skrevet

Ja, selges på sportsbutikker og veskebutikker.

Skrevet

Okei =) Skal sjekke i morra =)

Skrevet

Intersport fører ihvertfall Bergans. Sverger til de sekkene jeg ;)

Skrevet

Jenta vår fikk Bergans i fjor da hun skulle begynne i 4 kl. Det er av den typen som du kan feste en gym bag (Bergans gymbag selvfølgelig) utenpå sekken. Veldig smart må jeg si ;). Anbefales på det sterkeste. God på ryggen og jeg har også vasket den i maskinen og det gikk veldig bra. Har alt en god sekk bør ha.

Skrevet

Høres genialt ut =) Takk for tips =)

Skrevet

Kjøpte xo25 til vår andreklassing nå, med spider (gymbag). Tallet (25) angir ant liter sekken er. Står også anbefalt lengde på den som skal bruke sekken. F.eks. på xo25 er anbefalt lengde 130-150cm. Jenta vår er 135cm.

Skrevet

Takk for hjelp folkens =)

Det ble en Bergans XO28, som kan brukes opp til 165 cm. Hun er vel rundt 145-150 nå.. Litt lenge siden jeg har målt.. ;P

Kjøpte oxo en slik spider. Så nu har jeg ei fornøyd skolejente =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...