Karisma78 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 27 aug-31 aug reiser jeg og to eller tre venninner på storbyferie i utlandet, party og shopping. er for å feire 30 årsdagen min, som var i fjor, fikk ikke feira skikkelig da jeg var gravid.. satt høygravid like over jul og bestillte turen, fødte friske fine gutten min 15 feb. så når jeg reiser er han nesten 6,5 mnd. han spiser nå grøt på formiddagen og kvelden, drikke litt vann fra kopp, noen smaksprøver på middag og frukt\grønnsaker, og ellers kun amming.. liker ikke flaske!! har prøvd alt, mm og mme, forskjellige flasker, kopper, måltider, givere.. ikke intressert.. hva mener dere om å reise bort da? hadde dere gjort det?
Karisma78 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2009 ingen som skal slenge dritt om hvor dårlig mor jeg er?? kjedelig...
AneB Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Djises, jeg dro på tilsvarende tur da min førstefødte var 3,5 mnd. Da snakker vi dårlig mor, vel!??
Rorrimamma Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Jeg dro på samme jentetur da min var 6 mnd og skal på samme i september da han er 14 mnd. God tur og kos deg!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg er mor til en flaskenekter så jeg hadde faktisk ikke reist fra henne så lenge da hun var så liten, men så er jeg sikkert en jævlig mye bedre mor enn deg.
Karisma78 Skrevet 20. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2009 det er du nok..................... var på 6 mnd ktr igår, og helsesøster sa som de over her, koooos deg! han trenger strengt tatt ikke mer melk enn det i grøten de få dagene, og sulten blir han ikke med det matinntaket han har;) grining blir det nok, pga savn, men det får tåles.. tror alle i fam har godt av å prøve seg litt... nå gleeeeeeeeeeeeeeeeeder jeg meg, 1 uke til avreise!!!! juhuuuuuu!!
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Hvorfor forkorter du ord som "kontroll" og "familien", men er mer enn gjennomsnittlig raus med punktum, e og u?
Karisma78 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2009 bruker jaggu ikke store bokstaver heller!!!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!
Miss Misantrop Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Avskyr utrykket jentetur og guttetur. Det finnes bedre maater aa oppdele folk paa en etter kjonn. Det at dere var bare jenter haaper jeg var tilfeldig.
Karisma78 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2009 JENTETUREN gikk kjempebra!!!! mye god mat, drikke og shopping på mor;) hjemme var alt fint, guttungen skjønte flaska og ble faktisk mer rutinert;) anbefales!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå