Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg og samboer har bosatt oss på andre siden av landet fra der vi selv vokste opp. Besteforeldre til den lille bor derfor så langt unna at de ikke vil ses mer enn maks fire ganger i året. Det er greit nok det, men så har samboer tante og onkel her hvor vi bor, som vi har nær kontakt med. De har selv bare et barn som ikke kommer til å få barn med det første, om noen gang (medisinske forhold og diverse). Dette paret kommer da til å fungere som (ekstra) bestemor og bestefar for barnet vårt, men de er jo ikke det... Hva kan man kalle dem da? Har jo lyst å kalle dem noe mer enn ved navn.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Her kaller vi dem bestefar "Per" og bestemor "Kari" :-) Helt vanlig det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå