Lille_Knøttet Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg klarer nesten ikke spise før jeg får skikkelig vondt..bare mini-mengder av gangen. Er ikke typiske luftsmerter, men virker som om babyen presser seg oppover og dytter lungene mine sammen, og blir kortpustet. babyen blir helt bajas inni magen..hvis jeg puster for "mye" inn, virker det som om jeg klemmer ungen...klarer ikke sitte og heller ikke legge meg ned når dette skjer.blir helt satt ut..Er dette vanlig?? Eller kan jeg ha det slik pga ungen ligger i seteleie? er ifølge sykehuset 37+6 nå.ul.i følge meg 38+6, skal til jordmor på tirsdag..kan det være farlig?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Hei du, jeg opplever AKKURAT det samme, nå jeg visstnok bare i min 32 uke, men det rare er, at da jeg leste innlegget ditt tenkte jeg, kanskje ungen hennes ligger i seteleie som min, før jeg kom til punktet hvor du nevnte at den lå i seteleie. Så det kan jo hende det har noe å si ja, at hodet dytter opp mot lungene eller noe. Det er jævlig, man føler at man ikke får puste faktisk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå