___ Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg vet det er lenge til jul, men til dere som hvert år sliter med å finne gode presanger til besteforeldre, veninner mm har jeg et tips. For tiden er det masse blåbær i marka. Ta en tur og plukk og legg i fryseren. Jeg tipper det er mange besteforeldre mf som ville bli glade for et par kilo frossne blåbær i vintermørket. Det er virkelig mye bær nå. Finner du et bre sted fyller du en tiliters bøtte på en time eller to.
OnlyMe Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Å, det var smart:) Spesielt til beste/oldeforeldre som har alt!
___ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Mange setter stor pris på at det er noe du har måttet planlegge en stund. Det blir jo litt avnskelig å fikse sån på et pardagers varsel før jul :-)
OnlyMe Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Hihi, ja ser for meg tullingen som står i 50cm snø og leter etter blåbær;) Er allerede godt i gang med planlegging og gavekjøping jeg! Så skal jeg kose meg i desember, mens andre stresser ute i kulden;)
År og dag Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Problemet er bare at besteforeldrene er ivrige bærplukkere her, og vi får stadig vekk hos dem. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå