Gå til innhold

Andre som har fått melk i uke 37?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke opplevd det i de 2 andre svangerskapene mine. Er det normalt? Kan det være tegn på at det nærmer seg? Måtte ta på innlegg i går, det gikk igjennom bh`en!! Med de andre har jeg hatt for lite melk, så lurer jo på om jeg kan være så heldig å få nok denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde "råmelk" i mitt første svangerskap. Fikk det i uke 26 allerede!! måtte bruke ammeinnlegg hele tiden etter det. Mini ble likevel født til termin. Men fikk ikke ordentlig melkeproduksjon igang før i 3dager etter fødselen. Da sa det bare pang, og jeg så ut som jeg hadde tatt ett kilo med silkon i hvert bryst!! Hadde masse melk etter dette også :D

Men nå i mitt andre svangerskap så har jeg ikke hatt antydning til det. Er nå i uke 28. Kommer kanskje noen få dråper visst jeg klemmer litt på brystene, men det har det gjort siden jeg sluttet å amme for litt over ett år siden :D

Skrevet

Jeg fikk melk i uke 18 i første svangerskap. Måtte sove med innlegg fra da. FIkk beskjed om at det var tidligere enn gjennomsnittet, men ikke unormalt på noen måte.

Nå i mitt 2. svangerskap hardet kun piplet ut noen få dråper til nå og jeg er 38 uker i dag.

Skrevet

hei hei!

Jeg er i uke 34 og har hatt råmelk lenge. Hadde det da jeg ventet nr en også. :) Er ikke hver dag det lekker, men skjer av og til. Satser på at dette betyr at jeg ikke får for lite melk til den lille hvertfall. Med nr en slet jeg veldig med ammingen pga feil sugeteknikk (han la tungen i ganen) men hadde hvertfall melk nok. Var nok at jeg tok fram puppen så sto strålen ut i luften. Kunne sikkert solgt morsmelk om det var et slik tilbud her jeg bor. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke noe sånt i 1. sv.skap, men nå har jeg hatt litt spreng i brystene faktisk.. Kommer råmelk om jeg prøver å presse, men lekker ikke så jeg må bruke innlegg..

Skrevet

Ei uke 31 nå og har hatt råmelk i flere uker. 6-7 uker kanskje. Merka at jeg plutselig var våt på t-shorta mi. Klemte litt forsiktig på puppen for å se om det var melk eller om jeg hadde sølt ett eller annet, og der sto spruten. Ikke snakk om dråper som kom ut, men en ordentlig stråle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...