Gå til innhold

Aprilbaby + Buskerudmammaer


Flo_Isak

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mange her inne som er fra Buskerud?

Jeg er selv fra Lier. Hadde vært hyggelig å blitt kjent med flere i nærområdet som har termin samme mnd som meg selv.

Etterhvert kan det jo bli bim-treff på oss også, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

;)

Jeg bor også i Lier;) jeg har en fra før som nærmer seg 2 år;) har termin 15 april;) Håper den lille holder seg fast og blir en sunn og frisk baby;)

 

veldig koselig å skravle med andre gravide, spes med samme terminmnd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett på utsiden av drammen og har foreløpig termin 6 april. satser på at alt går bra og at det kommer et friskt nurk i april neste år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med flere fra Buskerud området altså. Vi kommer forhåpentligvis til å ha kontakten med hverandre i de kommende mnd så er jo fint å ha noen å dele erfaringer med. Og spesielt når man skal på samme sykehuset også.

 

Jeg har selv termin 2 april - men var på tidlig ul i går, og der mente de at jeg var litt kortere på vei en først anntatt. Bare noen få dager da. Det blir spennende å se når det kommer til ul i uke 18 hva termindatoen sier da. Bor som sagt i Lier, er 22 år gammel. Dette er vårt første barn, men min fjerde graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flo_3sa hvem er du a?? Har jeg gått på samme skole som deg tro? du er bare et år eldre enn meg.. Har gått på tranby ung. lier vgs og åssiden vgs..

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...