Gå til innhold

Bare et spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt redd her nå, testet positivt tidligre i uka. Er ca 5+4 nå. Var akkurat på toalettet og da jeg tørket meg var det spør var blod i utfloden. Ikke mye, men nok til at jeg ble redd. Har helt hjerte bank her nå. Har prøvd lenge for å bli gravid.

Noen som har vært borti dette??

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange har både store og små blødninger i svangerskapet, og for de fleste går det bra, men skjønner dette er skumelt. Det at det er litt spor av blod skal du ikke tenke noe på. Hvis du mister vil du få en skikkelig blødning, de fleste får ca som ved mensturasjon. Så bare slapp av og kos deg foreløpig du :-)

Skrevet

Det er helt vanlig med litt brunt/rødlig utflod.. Det hadde jeg i uke 6-7 og litt mindre i uke 8-9, jeg var på tidlig ul for det bekymret meg og alt var bra med den lille. Så lenge det ikke kommer masse blod og du får smerter er det ikke noe å bekymre seg over men du kunne jo tatt en privat ul i uke 7-8 bare for å sjekke for sikkerhets skyld, det er ikke noe godt å engste seg og det er heller ikke bra for den lille så hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det.. Hvordan går det med deg nå forresten? Har det blitt noe bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...