Gå til innhold

Hei alle sammen... Er ny her jeg :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her på barnimagen :)

Jeg er gravid for første gang med min kjæreste/forlovede gjennom litt over fire år... Vi har prøvd en stund, og det siste halve året hatt tre pergotime kurer. Etter siste fikk jeg beskjed av legen at det desverre ikke gikk denne gangen heller, ble kjempe skuffet for måtte derfor videre til spesialster med lange ventelister. Tok en test egentlig da for å "avkrefte" og jammen kom det ikke to streker opp. Åtte tester senere trodde jeg endelig på det. Jeg er gravid. Det beste som noen gang har hendt meg, og er egentlig enda i sjokk :)

Det var i hvert fall min historie... Er forresten 11 uker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk! Det er så kjekt når det skjer når en minst venter det, og en får den oppturen som en virkelig trenger!

 

Eg vart gravid sjøl etter at eg hadde gått på tre pergotime kurer, og vert til kikhullsundersøkelse i narkose og fått beskjed om at alt såg ut til å vera iorden! Då ga me opp og eg vart gravid!. Nå er eg gravid for 2 gang, og det skjedde på 2 forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Velkommen :-) For en fantastisk historie. Det er merkelig hvordan mange blir gravide når de egentlig gir litt opp og ikke venter på det. Skjedde med meg også, trodde ikke det skulle klaffe rett før jeg skulle til syden, prøvde ikke engang å treffe eggløsning, ante ikke engang når det var da, enda jeg hadde ført loggbok over den og perioden i et halv år med unntak av den siste måneden. Så jeg vet fremdeles ikke helt hvor langt jeg er på vei, men satser på det må være litt over 14 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...