Gå til innhold

Datteren min får ny tante/onkel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått vite at min svigerfar og hans nye kone skal ha barn.. :) Kjempe kos, men litt rart også... Noen som har opplevd det? Jeg er selv født tante. Så det er jo litt spesielt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble storesøster i en alder av 32 år jeg, da hadde jeg to små barn og var gravid med nummer tre. Så jeg og kona til pappa var faktisk gravide samtidig :)

Bare koselig det, men forholdet blir jo litt anderledes enn til søsken man vokser opp sammen med. For meg er denne lillesøsteren "kjøtt og blod", men det føles omtrent som å være tante og ikke søster. For barna mine er det som et søskenbarn, ikke som en tante.

Det er familie, men pga alderen blir det en litt annen rolle.

Skrevet

Jeg fikk en liten bror i fjor, i en alde av 26 år:)

Barna mine var da 3 og 6 år, og fikk seg en liten onkel. Hehe, mange som ike trodde på dem når de fortalte det ja..

Skrevet

Mamma og jeg gikk gravide samtidlige. Vi fikk begge jenter og de er mere som søskenbarn enn tantebarn/niese. Og selv føler jeg meg mer som tante enn søster til min lillesøster. Så det hun og jeg har "mistet" i søskenforhold har hun og min datter "vunnet" i vennineforhold.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jentene mine har en onkel som er et år yngre:) Svigerfar og en ung thaikone..han har bodd i Asia i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...