Gå til innhold

skal unga virlelig pynte seg 1 skoledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det en hvit pen hettejakke og jeans.. vel greit nok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt er vel lov, men husker at jeg ordna meg litt ekstra ja. er jo stort. iallefall for 1 klassingene. jenta mi har første skoledag imorgen, skal ha på en ny tunika og thights. stas med nye "skoleklær".

Skrevet

Jenta her har også nye klær til 1.skoledag:) Men ikke akkurat "pyntet".. Rosa genser med noe prinsessegreier på, svart enkel bukse(slags dressbukse nesten), og ny svart jakke:) Nyvasket flettet hår og nytt hårbånd:)

Skrevet

har kjøpt nye klær til junior,men ække fin klær.. han gir jo blanke f i hva han har på seg..

Skrevet

da satser du på ren og pen i tøyet, skulle gitt myyye for at snuppa ikke brydde seg for å si det sånn;)

Skrevet

Her er det å første skoledag i 1.klasse i morgen. Hun skal ikke pynte seg men har fått nye klær. Hun elsker kjoler og skjørt så hun skal ha på seg kjole imorgen. En helt vanlig hverdagskjole...

Skrevet

Jeg husker VELDIG godt hva jeg hadde på med 1 skoledag :P En styyyyygg brun fløyelsbukse,og en brun rutete "dressjakke" Har aldri tilgitt mamma for å pa på meg de fæle klærna ;)

Emma skal ha på seg en hverdags kjole i morgen,og tights :) Helt vanlige klær. Ny er den da.

Skrevet

Mamma pynta mg i lyseblå kjole og fletter med lyseblå bånd i..

Skrevet

Mamma "pynta" også meg med ny kjole.

Håret fikk vi jo ikke gjort noe med ettersom den var guttekort (herregud, jeg så virkelig ikke ut på hodet!).

De fleste andre hadde også pyntet seg litt. Ikke sånn veldig, men litt.

Skrevet

Ikke greit nok for meg, men er det greit nok for deg så syntes jeg du skal gjøre det som passer deg med dine barn.

Skrevet

Pynte seg og pynte seg, jeg synes nå barna skal få nye klær til skolestart gjerne litt fine men ikke penklær de skal jo brukes senere.

Skrevet

Blir ikke så veldig pyntet her i huset, men hun skal ha en ny dongribukse og en ny topp, praktiske og greie klær

Skrevet

Det er vel vanlig med nye klær til skolestart vel! Iallefall for de som skal starte på skolen for første gang er det vel ganske normalt å ha på finklær?

Skrevet

Nye klær til skolestart må man jo ha! Hehe.. Jeg hadde i allefall nye klær da jeg begynte på skolen, mamma hadde pyntet meg, eneste jenta med tversoversløyfe på skjorta, herregud, hva tenkte mamma på, egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...