Gå til innhold

Noen her som har emmaljunga scooter???=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer denne som sovevogn/turvogn til jenta mi på 1.5 år. Har emmaljunga edge nå, men den har jeg tenkt å ha til min nr.2 som jeg venter i november.

Det jeg lurer på er om scooter er omtrent like romslig som edge sportsdelen. Å vil scooteren være stor nok til vinteren til jenta mi, sammen med en vinterpose? Hun blir to år i januar å er helt normalt stor for alderen. Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er lengre, sammenlignet søster sin duo edge og min scooter igår. Scooteren var lenger i setesdelen. Har kjøpt den for å ha som bhg-vogn. Den går ikke å legge helt ned,men jeg tror ikke det spiller så stor rolle. Har snakket med mange som har den som sovevogn i bhg og den fungerer veldig bra til det uansett. Den er veldig lett og god å trille også.

Skrevet

Har den til lille på 15 mnd og han har god plass;) Sover godt i den selv om du ikke får lagt den helt ned. God å trille og ganske liten når du legger den sammen. Jeg er veldig fornøyd med den og anbefaler den absolutt!

Den r litt lenger i liggedelen, men også litt smalere. Lillemann har en buggy snuggle (fleesepose med hull til selene) Den er super i vognen når det blir kaldere. Har ikke prøvd med voksi posen, men tror nok at det også går;)

Skrevet

Den blir ille trang med odenwalderpose oppi...Siden den er så smal.! Vi har hatt en ekstra "vintervogn" vi... men ellers er det en meget god vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...