lille skatten Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg er 27 uker i dag og har enda ikke kjent hikking... Leste at hikking er en del av pusteoevelsene til babyen og er litt bekymret pga av dette. Er det flere som ikke har kjent dette saa langt ut i svangerskapet?
Svensk tjej Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Hej, nu har jag inte läst så mycket om hickningar, så vet inte hur jag ska veta om det är det jag känner, men jag är 29 + 0 idag och har nite kännt någor solklart hickande. Hmmm, vet du hur det ska kännas?
Lotta77 Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Har ikke kommet så langt, men er 24 uker i dag og har heller ikke kjent at den lille hikker.. Er førstegangs, så jeg er litt usikker på hva som er normalt..
lille skatten Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 Det skal kjennes som smaa rytmiske bevegelser, som hikke... Far hape det kommer snart for oss alle tre:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 første gang hadde jeg ett barn som hikket HVER dag så og si hele svangerskapet, jeg kjennte det veldig godt, kjennte det over skambenet. Denne gangen har jeg ikke kjennt noen ting, er snart 27 uker. innbiller meg at det kanskje er pga at jeg denne gangen har foran liggende morkake. men dette er berre min teori
lille skatten Skrevet 18. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2009 Jeg har og foran liggende morkake, an jo selvfoelgelig vaere derfor... Jeg skal til JM paa mandag saa jeg far spoerre da. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå