småen og smulan Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hei, sniker meg inn her et par dager for tidlig. Er 11+4 i dag. Leser om så mange som får mage veldig tidlig med nr. 2 og lurer på om det er noen som ikke fikk så tidlig, altså omtrent samme som forrige gang eller evt senere. Her synes jeg ikke magen vokser så mye, føler meg nesten slankere enn når jeg fant ut at jeg var gravid. Tror ikke det er noe galt, ingenting som tyder på det, men bare nysgjerrig på om det er andre som har det som meg? Om 3 dager kommer jeg inn til dere på fast basis (i alle fall for noen mnd) :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Heisann! Jeg fikk ikke noe tidligere mage med nr 2. Her er str på meg og magen omtrent det samme som første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå