Gå til innhold

Angående mage med nr 2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sniker meg inn her et par dager for tidlig. Er 11+4 i dag. Leser om så mange som får mage veldig tidlig med nr. 2 og lurer på om det er noen som ikke fikk så tidlig, altså omtrent samme som forrige gang eller evt senere. Her synes jeg ikke magen vokser så mye, føler meg nesten slankere enn når jeg fant ut at jeg var gravid. Tror ikke det er noe galt, ingenting som tyder på det, men bare nysgjerrig på om det er andre som har det som meg?

 

Om 3 dager kommer jeg inn til dere på fast basis (i alle fall for noen mnd) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg fikk ikke noe tidligere mage med nr 2. Her er str på meg og magen omtrent det samme som første gang.

Skrevet

Så godt å høre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...