Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ja. Det gjør jeg faktisk! Ikke fordi jeg alltid er skråsikker på at de avgjørelsene jeg tar er så fantastiske, eller fordi jeg alltid har overskudd til å være 100% tilstede for sønnen min. Kjeftete og fæl kan jeg også være til tider, - og HELT sikkert urettferdig iblant! Men likevel er jeg verdens beste mor i hans øyne. Og når jeg ser hvordan han har blitt iløpet av disse 5-6 første årene av hans liv, så blir jeg jaggu ganske stolt av meg selv og hva jeg har oppnådd.. ALT kan jo ikke være personlighet.. Jeg tror jeg er en god mor. Over snittet!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Ja. Fordi jeg gir 100 % for at min jente skal ha det bra.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 nei... jeg er ikke en god mor... jeg har til tider altfor lite tålmodighet med barnet, og er ikke så flink til å takle trassen. Heldigvis er jeg ikke alene, og har en mann som er en super pappa!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Jeg tror ikke jeg er over gjennomsnittet god, men jeg gjør mitt beste ut fra de forutsetninger jeg har og håper det er bra nok. Desverre er det ikke så enkelt å skal fungere både som mamma og pappa på en gang så jeg har nok mine feil, men jeg tror også jeg klarer meg ganske så bra
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 For våre barn er vi nok den viktigste personen i deres liv!!!! Sønnen min er 5 mnd, og det har vært noen spennnde mnd med mye å sette seg inn i! Jeg elsker mammarollen Selv synes jeg at jeg klarer meg fint! Mitt tantebarn på 6 år sa så fint til meg: "En mamma skal alltid være snill med ungen sin, og du er iallefall veldig snill med Sebastian!" Kjente tårene i øynene da, for jeg syntes det var så fint sagt!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Jeg er høyst menneskelig og gjør mitt beste. Av og til er ikke mitt beste godt nok, og innimellom gråter jeg litt fordi jeg føler jeg kommer til kort. Jeg er den beste mammaen jeg kan være, spørsmålet er bare om jeg er den beste mamma'n barna mine kunne hatt?
Tidemann Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Jeg gjør også mitt beste,men ser alt jeg burde gjort mer av som jeg ikke klarer... om jeg virkelig er en god mor,får jeg vel vite når ungene blir store...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Nå om dagen vet jeg sannelig ikke ... Har en tråd her lenger nede, "verdens verste mamma?" Tror jo at jeg har gjort mitt beste .. men tviler nå på meg selv Har kanskje vært litt for stresset ..og ikke slappet nok av .. hmm..
nawi Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Ja. Fornøyd med egen innsats. Gjør så godt jeg kan, og har de beste intensjoner. Det er godt nok for meg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå