Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 på seks mnd.,min er det nå .og dette er flaut å skrive men han legger seg veldig seint.klokken halv ellve -ellve..og da sover han til ca ni om morgenen..hater å stå opp tidlig på morran..jeg kommer aldri til å klare å venne meg til det.ikke før jeg er gammel å grå..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Jenta mi på 4 mnd legges ca kl 20. Hun spiser gjerne en gang ila natta, men sover likevel helt fint til 9-10 om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Min legges i 7-tida, og sover da til 7-8. Er 7 mnd og har blitt lagt tidlig siden 4 1/2 mnd. Jeg syns det er bedre å legge tidlig å få litt kveld for seg selv. Du kan da ikke få mye tid for deg selv om du har babyen sammen med deg hele dagen. Men kan hende du har en baby som sover mer på dagtid enn min gjør. Han sover lite, og det er mye av grunnen til at han må legges tidlig, for når kl passerer 18 er det konstant sutring og alt er galt. Jeg er heller ikke spesielt glad i å stå opp om morgenen, men av en eller annen grunn syns jeg det er greit nå. Syns det er greiere når jeg bare skal være hjemme, og ikke må ut av huset på jobb og sånn.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Sønnen min er 5 mnd, og har de 6 siste ukene lagt seg mellom 18 og 18.30. Sover da 12 timer uten å våkne før morgenen. Når han våkner en plass mellom 06 og 7 får han melk, så sover han igjen til ca 09. Synes også det er godt å få kvelden for seg selv! Er ikke noe glad i tidlig morgen selv, men synes ikke det gjør noe å stå opp å gi han melk! Er bare koselig å våkne til min smilende lille engel som vifter med armer og ben(som tegn på at han er sulten) Mens jeg først er på tråd med dere Hvor mye veier babyen deres og hvor lang? Noen kommenterer at sønnen min er stor til å være 5 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå