Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 ... og har ennå hard mage!! hvor lenge skal det vare? kan jo ikke slutte på avføringsmidler for da blir det et helvete. prøvd mange ganger. vil ikke ødelegge tarmsystemet heller. dette er utrolig slitsomt. jævlig!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Sålenge du ammer kan du være ganske hard i magen. Fuktigheten går med til å lage melk. Ikke myk avføring. Drikk mye! Spis mye fiber. Lactulose er ufarlig, så det går helt fint an en periode det også.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 ja, jeg bruker lactulose, eneste som hjelper. men kan jo ikke gå på det evig. blir sikkert kroppen vant til det. men tør ikke slutte en gang til. da frister det litt å slutte å amme? blir det som normalt da?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Jeg ble bedre etter 4 md da vesla begynte med litt mat. Nå er hun 6,5 md og jeg er mye mindre hard. Nå kan jeg drikke helt normalt med væske i løpet av dagen uten at det blir hardt. Jeg spiste svisker og linfrø med yoghurt til frokost de første 4 md. Det hjelper også. Også bakte jeg mitt eget brød med masse fiber. Men, du kan ikke bli avhengig av lactulose. Det er helt ufarlig. Stol på det. (Jeg vet, mannen min er lege...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå