ninimi;) Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Synst det er veeeldig tidelig. Magen er blitt oppblåst og hoven. Skal ha barn nr 3 i april så er 8 uker på vei. Flere med slik erfaring? Første svangerskap ble ikke magen synlig før nærmere 4mnd.
entil :) Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Jeg måtte kaste inn håndkle og legge vekk et par av buksene mine i uke 5 denne gangen. Men jeg klarte meg uten mamma-bukser frem til uke 12. Men hadde nok vært behagelig å tatt de på før Under 1. svangerskap hadde jeg såvidt litt mage i uke 19....
Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jepp. Skjedde 2.gangen også. Men denne gangen nyter vi å holde det hemmelig, så jeg skjuler meg under elastiske bukser 10uker på vei.
Abracadabra Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 ja, jeg ble utrolig fort slapp i muskulaturen (er nr to) og KJEMPEoppblåst, jeg så ut som om jeg var 5 mnd på vei allerede i uke 7, haha! skikkelig herlig!
Lillevenn33 Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Nei, du er ikke den eneste. Jeg har slått meg til ro med det og synes at de er veldig behgelige, så det gjør ingenting
butterflyen Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 slutta vel å bruka jeansa i samme uke så du skriver har gått i jogge bukser siden.. forstår ikke helt det der med de der mamma buksene..
ninimi;) Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 Takk for svar damer:) Det blir nok bare mamma bukser på meg fremover ja. Men siden jeg bare er 8 uker på vei ville jeg jo gjerne skule magen noen uker til. Hi hi føler meg bare ekstremt "blubben" for tiden hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå