Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Er ett eller annet..med klappe, klappe, klappe...prikke, prikke, prikke og rulle, rulle, rulle. og høyt oppi været og ned i igjen, Må finne på tekst når jeg synger den. Han synes den er så morsom. Men bare hørt den 2 ganger eller noe sånt...og husker ikke hele teksten:(
Himmel og hav Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Er det denne? Klappe klappe kake trille trille bolle ringle ringle kringle og husj inn i ovnen
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Himmel og hav...he he he...gode minner fra den. Sang den mye med sønnen min da han var yngre. Like morsom hver eneste gang.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Nei, det var det ikke, men nå må jeg jo finne ut melodien på den teksten...hehe HI
Jokeren Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Bake bake kake til ...... kommer. Rulle rulle rulle rulle rundt omkring Prikke prikke prikke med pekefinger Høyt oppi lufta og ned igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå