Gå til innhold

100 dager igjen :-)

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, endelig er det min tur til å telle ned fra 100! Hvor lenge igjen til dere andre da? Er formen bra? Jeg sliter litt med en kranglete rygg og har en del kynnere, ellers er jeg rimelig frisk. Magen begynner å komme i veien, men det er vel ikke til å unngå... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis:P her er det 98dage igjen:P formen er sånn passe, prøve å ik klage:P hihi gleder meg enormt til lill babyen kommer;)

Skrevet

Ja, nå begynner det å nærme seg så mye at det blir litt mer virkelig, på en måte. Rart å tenke på... Snart sitter vi med en flunkende ny verdensborger i hendene :-)

Skrevet

Har også 100 dager igjen i dag, tiden har gått kjempe fort :)

Er i kjempe form for tiden (har vært det siden uke 17/18). Veldig kjekt med masse energi.

Er 80% sykemeldt pga bekkenet, men går til fysioterapeut, å det hjeleper masse.

Er det din første?

Skrevet

Ja, dette er min første :-) Jeg var heldig og slapp unna kvalmen i første trimester, så jeg venter nesten på at noe må gå "galt" til slutt. Har liksom gått litt for greit så langt... Men er selvfølgelig veldig glad for det!

Morsomt at vi har termin samme dag, da :) Er det din første også? Venter du tvillinger (tenker på nicket ditt)?

Skrevet

Jeg er under 100, Tigerlise77:-)) Bare 98:-)

Nå tror jeg den siste tiden går fort:-)

Skrevet

Så heldig du er som slapp kvalmen, var veldig glad når den forsvant i uke 15/16. Hører om mange som går igjennom svangerskapet uten nesten en plage, så berre nyt det du :)

Dette er min andre, har ei lyserosa og nå kommer det en lyseblå :)

Skal bli spennende å se hvem av oss som får først, jeg er innstilt på at det kan bli en desember baby, men håper jo ikke det da...

Skrevet

grattis! :) har 91 dager, men nr 1 var ti dager "for sen", så jeg forsøker å basere meg på 101 så ikke jeg skal bli så lei på slutten, haha....

jeg har også litt ond rygg og masse kynnere spesielt på kveldstid, men hoved"klagen" min er at jeg er såååå trøøøøøøtt! helt ubrukelig som både kone og smårollongsmor! huff, stakkars familien. :) jaja de får klare seg så lenge det gjelder...

Skrevet

Ja, det er artig å følge de som har samme termin :-) Sater på november for oss begge...... ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...