Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg lurer på åssen dere får til å tisse på urinprøveglass? Jeg greier ikke å treffe med strålen oppi der, så jeg tisser i et plastbeger og kveller over... Særlig nå når jeg er gravid har jeg ikke sjangs å se å treffe oppi et lite beger... Lurer på om det bare er meg som er knøvlete eller mangler en teknikk??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 jeg har lagt meg til den vanen at når jeg må tisse på glasset, så holder jeg glasset helt inntil underlivet rett under urinrøret. trikset da blir å klare å stoppe før det renner over men man treffer iallefall
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Det første man tisser skal jo ikke være med i prøveglasset, så jeg tisser først litt for å se hvor strålen havner og så holder jeg glasset foran der og da har jeg truffet hver gang.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Nope. Det ER vanskelig. I alle fall når magen er så stor og man ikke har sjangs til å trekke den innover. Den som oppfant disse glassene kan ikke ha tenkt på gravide med store mager når vedkommende oppfant dem. Det er fryktelig komplisert i grunnen. Men det er jo ingen krise da. Om man ikke får det til over hodet så har de ofte helt rene plastikkglass både på sykehus og på legekontor. Så uansett hvem av disse stedene man skal til så pleier det å gå an å få et slikt glass fra de som jobber der. Også gjøre det man skal der. Det blir enklere å treffe da.. Selv om det egentlig er morgenurinen de skal ha..Den måten du gjør det på virker grei da, men det er jo veldig viktig at plastbegeret du heller det over i er helt rent.
duracellmamma Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 20.19 : hvorfor skal ikke det første av urinen være med? mulig dumt spm men .. har alltid klart det og alltid tatt med det første og ingen har sagt noe på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå