Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Liker noen henne? Eller liker hun noen? Det virker som at de fleste ikke liker henne iflg enkelte tråder her inne. Og det virker også som at hun heller ikke har særlig sansen for noen. Ikke et stygt innlegg, for jeg er ny her.. Bare lurer på hvorfor alle er så "slemme" med henne?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 tror ikke man henger her inne for å få seg venner.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 nei, det tror ikke jeg heller. Men synes det er synd om hun er mislikt?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Tror ikke det er noen som misliker henne personlig. Bare meningene hennes. For hun har ganske sterke meninger, som mange her inne ikke helt liker. Men dette er tross alt diskusjonsforum, så da er det lov å komme med sine egne meninger. Jeg har ikke noe i mot henne, selv om jeg ikke liker det hun skriver noen ganger. Det er alt.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Jeg tror ikke neffi er en "ekte" person, det er enten en av moderatorene eller så er den noen som jobber for sponsorene av siden her. Eventuelt kan det være en som bare kødder og har to nick, et "normelt" og et som hun bruker bare til tull. Helt greit for meg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 hun kaller jenter for horer hvis de har hatt flere enn fem sexpartnere og mordere hvis de tar abort. jeg er både hore og morder, og hun er ikke min venn her inne.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Neffi skriver jo "vanlige" innlegg også da.. Er helt enig med henne i noen ting, og frytelig uenig i andre ting, har ikke noe i mot henne jeg.
partyoffive Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Jeg har ingenting personlig imot 'Neffi'. Synes hun har veldig sterke meninger. Ingenting galt i det i og for seg, men hun har en forferdelig måte og utrykke seg på. Ofte er det ikke HVA hun sier som er så ille, men måten hun sier det på og ordene hun bruker for og formidle budskapet.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Hvis man anser et foster for liv og noen fjerner det livet, ja så har den personen tatt liv. Et annet ord for det er mord. Abortdebatten er veldig sår for enkelte, og de som mener at abort er å ta liv og at det er feil blir jo nesten halshugget her. Jeg syns det er merkelig at det har gått så langt at det er de som forsvarer det ufødte liv som må forsvare seg, ikke de som tar liv. Med det mener jeg at for eksempel de som kategorisk er mot abort blir kalt mørkemenn og det som verre er, mens det er akseptert å ta liv. Til saken: Har sett at neffi har sterke meninger, og det provoserer mange. Sikkert derfor hun ikke har "venner." Det forundrer meg også at noen blir provosert av at hun mener de med flere sexpartnere er horer. Hvorfor har det egentlig noe å si hva dette nicket mener? Vi som har hatt oss med flere vet selv at vi ikke er horer. Ingen grunn til å brette ut detaljer for å forsvare det vi har gjort overfor neffi.
Miss Misantrop Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Like mye venn med henne som med noen annen. (Med to untak, men de har jeg liksom et litt bedre forhold til fordi vi har sendt mye pm og etterhvert mail.)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Anonym 20.53: Det du sier om abort henger ikke på greip. Ifølge norsk lov, så har man rett til å ta abort frem til uke 12, og ingen, hverken du eller noen andre har rett til å dømme noen. Det at motstanderne må forsvare seg heller enn dem som tar abort, er derfor helt riktig, ettersom det faktisk IKKE er dem som har loven i ryggen. For å ha sag det, så hadde jeg selv aldri tatt en abort, det ligger ikke til min natur eller mine verdier, men jeg har ingen rett eller grunn til å dømme de som velger abort.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 Tror ikke neffi liker noen av oss her inne. Hvem skulle det være? Ingen her som har samme meninger og holdninger som neffi.
partyoffive Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 Annie 21:16 - Njaaaa....Det vil jeg ikke si. Jeg deler flere av neffi's meninger, bare ikke måten hun sier det på og 'attituden' hennes. Jeg er f.eks enig i: - Abortloven burde innskrenkes ikke utvides. Synes ikke det burde være mer enn 8-10 uker. - Det burde være strengere krav til og få gjennomfòrt abort, slik at det ikke er mulig og ha gjennomfòrt 6 aborter fòr man er 18 år og at 'det bare ikke passer akkurat nå' type situasjoner. Det har vært et par andre punkter jeg også faktisk sagt meg enig med henne. Men jeg kaller ingen mordere eller horer. Det er og strekke det litt langt for meg. Synes ikke en jente som har hatt mange sex partnere nòdvendigvis er en hore. Med mindre hun tar betalt og står på et gatejhòrne. Synes heller ikke en som har tatt flere aborter er en morder. Det finnes mange forskjellige situasjoner man ikke kan bedòmme. Og er det lov, er det lov. Det er regelverket det er noe galt med, ikke damene som forholder seg til det.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 Er det forbudt å sitte hjemme i sin egen stue og dømme noen? Nei. Nå må du roe ned på meningspolititendensene dine. De som tar abort gjør ikke noe som strider mot loven, så det er helt riktig at ingen må forsvare lovligheten av det de gjør. Men bare fordi noe er tillatt så betyr ikke det at det er etisk riktig. Jeg mener fortsatt det er merkelig at de som vil verne om ufødt liv blir uglesett, mens det er helt i tiden å være for å ta liv. Bakvendt spør du meg.
nawi Skrevet 16. august 2009 #15 Skrevet 16. august 2009 Jeg har heller ingen "venner" her inne. Ingen "uvenner"heller - så vidt jeg vet;-) Synes neffi er et friskt pust her inne innimellom jeg. Joda, meningene hennes er sterke og hun tråkker folk på tærne. Men hun har ikke gjort meg noe - og jeg har ikke noe i mot henne. Er vel heller ikke her for å skaffe meg "venner".;-)
partyoffive Skrevet 16. august 2009 #16 Skrevet 16. august 2009 annie 21:50 Hvor har du sett tråder hvor de som er imot abort blir 'uglesett'? Her inne? Det har jeg aldri sett. Veldig bra, hvordan du må bruke 'verne om ufòdt liv' istedet for 'imot abort' - enkelt og greit.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. august 2009 #17 Skrevet 16. august 2009 Det vet jeg ikke- men jeg har forsåvidt ikke det jeg heller. Er ikke derfor jeg er her.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #18 Skrevet 16. august 2009 Du 21:08: Det med abort henger på greip. det er bare en lovlig måte å ta liv på. Slik som dødsstraff er i noen land. Ingen blir straffet for hverken å ta en abort, eller å være bøddelen ved dødsstraff, men begge deler er å ta liv. Sant? Drap(å ta liv) er ikke alltid straffbart, noe en regulerer loven for å få til. Også drap selvforsvar er lov, ifølge lovverket. Jeg er for abortloven, men mener likevel standhaftig at det er drap. En tar liv. Hva heter det, om ikke drap? Ellers så vet jeg at noen ganger drar Neffi det for langt, men der har faktisk vært øyeblikk hvor jeg er enig med henne/han, og hun/han kan faktisk også svare skikkelig;)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #19 Skrevet 16. august 2009 Tror ikke neffi har særlig til felles med noen her inne så vidt jeg har lagt merke til. Har ikke noe mot henne, men tror ikke hun er så begeistret for folkene her inne.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #22 Skrevet 17. august 2009 Hun er da helt sikkert helt ok. Bare kronisk i sitt syn på abort. Alle sammen har da en eller annen sterk mening for eller mot noe. Hun er mot abort, og uttrykker seg i sterke ordelag. Ellers er hun vel som alle andre. Det er jeg overbevist om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå