Gå til innhold

Hadde dere reagert hvis ... ( Parfohold )


Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd siden så hadde typen bursdag , på denne festen skulle kusinen hans bli henta av ei venninne . Når denne venninnen kommer står typen min og henne å prater lenge sammen ute i gangen , plutselig ser jeg han gir henne den bamsekosen , ved at de holder godt rundt hverandre og klemmer en stund . og de fortsetter å prate litt etter denne klemmen . Han kjenner henne ikke nos spes bare at det er en venninne til kusina hans og de ses ved festlighet kanskje 1-2 ganger i året . Jeg syntes dette var rart siden han ikke kjenner henne .

 

Men nå i helgen var det en ny fest med henne tilstede, jeg var ikke tilstede , men ei venninne. Hun forteller meg at hun syntes denne jenta gjorde seg til for typen min ved at hun "viste" seg litt. Da de hadde vært ute hadde hun ikke gått med venninner men sittet ved bordet der typen min satt . Og typen min hadde sittet ytterst på en krakk også hadde hun fått han til å hompe litt lenger bort slik at hun satt på enden ved siden av han og der hadde de sittet å pratet ( det var ledige plasser andre steder rundt dette bordet ) ...

Jeg syntes igjen dette er rart . Men nå ser jeg henne har lagt til han på Facebook ... Og skjønner nå at hun må ha et øye for han .... eller .. hva tror dere ? Blir litt irritert ... men skal innrømme at jeg er sjalu da jeg har blitt bedratt før.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reagert på samme måte som deg. Er også sjalu av meg... Så er kanskje ikke den rette til å svare egentlig...

Skrevet

Nei jeg hadde ikke reagert, men jeg er ikke sjalu heller :) ta det opp med han i stedet for å lage din egen teori.

Skrevet

jeg er hysterisk sjalu av meg da. så meg må du IKKE høre på :)

 

for jeg hadde flydd i flint.

 

da hadde jeg bare fått en klem av typen fordi han vet åssen jeg er hehe.. men han kan jo ikke slutte og leve bare fordi jeg er så sjalu.

 

men den settingen din virker rimelig spess kanskje? typen min er sånn med venninner han har kjent lenge og er god venn med. ikke tilfeldige damer.

 

 

Skrevet

Jeg hadde nok også reagert på det der, og ville snakket med mannen min om at jeg synes hun var litt for nærgående og at jeg syns det er ubehagelig.

Jeg er åpen mot min kjære på at jeg lett blir sjalu og bekymret og han er heldigvis flink og tar hensyn, så selv om noen bare er flørtete av natur er han veldig tydelig på at han ikke følger opp "spøken" o.l.

Samt at han er litt ekstra sparsom når det kommer til klemming av folk som ikke er nære venner (han er ikke den største klemmeren uansett, egentlig).

 

Ta en prat med mannen din du, om det du har sett og hørt og vær ærlig på at du synes det er litt ekkelt når andre damer blir så nærgående.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert så veldig, både jeg og forloveden min har nære venner av motsatt kjønn uten at det er noe mer i det. Men jeg har et lite sjalu gen i meg jeg også, så jeg hadde kanskje spurt ham om henne...

 

I og med at du har blitt bedratt tidligere (noe jeg går ut fra at han vet?) så bør han jo ikke bli sur om du spør på en grei måte.

Skrevet

Ja jeg ble forbannet den gangen med denne klemmen ... han husker ikke hvorfor han gjorde det eller at han i det hele tatt at han hadde gjort det og visste ikke hva de hadde snakket om ...

 

I bakgrunn for at jeg ble sint da .. hvorfor blir de venner på facebook da .. hvorfor godtar eller legger han til henne da.. dette burde han jo ikke gjort syntes jeg .

 

jeg hadde ikke reagert hvis klemmen var hei eller hade klem . men denne klemmen varte lenge pluss at de holdt rundt hverandre og typen er ikke en spes klemmer .. så jeg skjønner ikke hvorfor han gjorde det . men han har visst ingen svar å gi meg på det. Så jeg slo en strek over det hele..

 

Men når jeg hører referat fra helgens festlighet så blir jeg litt irritert!!!

Skrevet

Jeg er ikke sjalu av meg. Meeen jeg syns det med den klemmen virker rart. Alt annet i historien syns jeg kan være uskyldig, men en klem til en person han ikke kjenner, og at han ikke helt husker hvorfor han klemte henne? Det er merkelig syns jeg. Mest sannsynlig så prøver han bare å få det til å virke så uskyldig som mulig fordi han vet at du lett blir sjalu, det er sikkert ikke noe spesielt, men jeg syns det er rart og jeg hadde reagert på det. Jeg hadde helt klart tatt opp temaet og sagt at jeg ikke var komfortabel med at de er venner på facebook.

 

Beklager hvis jeg bidrar til at du blir engstelig helt uten grunn nå, men jeg syns bare det skurrer bittelitt.

Skrevet

Hehe. Jeg husker faktisk ditt første innlegg i denne saken. Etter den bamseklemmen. ;p

 

jeg var veldig sjalu av meg før og har jobbet utrolig mye med meg selv for å ikke være det. derfor må jeg nesten bare si at jeg mest sansynlig ville reagert men så jobbet med meg selv for å ikke være det i denne situasjonen. jeg hadde også spurt kjæresten min om hvorfor hun plutselig var så pågående og om det er noen grunn til at jeg burde være bekymret. om man får et ærlig svar er nå en ting, men da vet iallefall gubben at du er oppmerksom på det som evt. foregår og har øyne på innsiden. hehe.

 

hadde nok blitt litt mistenksom dersom kjæresten min gikk ut på byen for så å tilbringe hele kvelden med ei jente han knapt kjenner..

 

at de er venner på facebook er nå helt greit egentlig. de aller fleste har jo utrolig perifere venner der da. etter en fest i nabolaget her la jeg til 3 gutter (1 kjente jeg fra før) og vi skravler mye på fb. har jo ikke noe å skjule så har heller ikke dårlig samvittighet for det.

 

 

Skrevet

Høres ut som xn min da han traff ei han tydligvis likte. Likte henne faktisk så godt at han forlot meg, til fordel for ei helt fremmed dame som bor 50 mil unna... De er ikke sammen enda, men holder kontakten.

Han har aldri innrømmet at dette er grunnen til at han forlot meg, men alt tilsier at det er nettopp derfor.... Beskytter henne for enhver pris, og virker nesten besatt av henne....

 

Jaja, vær så god :) Har det mye bedre den dag i dag, enn jeg har hatt det på mange år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...