Gå til innhold

April: Hjelp - vi skal på ferie!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Midt på natta natt til i overimorra må vi stå opp - før 04 for å være eksakt - flyet går 07. Å heiane som jeg gruer meg! Riktignok gikk forrige sydentur med Matilde veldig bra til tross for lang reisevei, men siden sist har hun jo fått en lillebror og har dermed fått en ikke like fullt "veloppdradd" oppførsel/aktivitetsnivå, i tillegg til at lillebror ikke akkurat har eget sete på flyet. Og fly er jo ikke kjent for å ha danseplass til beina heller, snarere tupèen til han foran på skiva-type plass... Og hvorfor kan ikke flyselskapene leie ut vogn man kan låne mellom innsjekk og fly når man absolutt må møte opp 2 timer før avgang? Uæææææææ! Kjenner jeg bare må fortrenge det. Når vi skal hjem er det også "midt på natta", dvs flyet går fra "Syden" 2130...

 

Men gleder meg til å komme frem da! Spesielt siden det føles som det er minusgrader ute og det pøsregner nonstop her hjemme. Har liksom venta på den siste sommerbølgen som pleier å komme i august rett før/rundt skolestart, men så langt har den holdt seg på god avstand og jeg frykter den ikke kommer før neste år. Vel er august varmeste mnd på Mallorca, men pytt - jeg skal bade, bade, bade, bade, bare avbrutt av amming, søvn og spising :oDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å - heldige-heldige dere!!! Selv om reisen kanskje blir i overkant strevsom, så blir det sikkert verd det! Selv har vi hatt Norgesferie med tålmodige unger i baksetet. Har blitt mye Albert Åberg på lydbok og særdeles lite bading... Håper fremdeles på sensommerfinvær og varme siden jeg har permisjon ;)

 

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...