Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Har 2 barn fra før, har ikke hatt sex siden siste fødselen....er mer enn 6 mnder siden....vært på ferie nå og seff skjedde det ene kvelden/natten.....har ikke hatt helt peilingen på når eggløsningen er....viste seg at vi har hatt sex på eggløsningsdagen Hva er sjansen for at jeg er blitt gravid? Ganske stor? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Bra eller dorlig vis du blir gravid nå? Vis ikke kan du vel bare ta en angrepille? Eller, jo det er jo større sjanse vis en har sex rundt eggløsning..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Passer dårlig siden jeg går hjemme med begge barna mine enda og hadde håpet på å fått meg en jobb slik at jeg får permisjonspenger ved evt neste barn, hadde det med nr1 men ikke med siste mann nå.... Det som er skjedd er skjedd, var i utlandet og ble ikke til at jeg dro på apoteket ettersom jeg ikke fant ut at det var eggløsningsdagen før jeg var hjemme igjen....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 da er det ca 20% sjanse, for det er det for hver pp hvis man har sex til rett tid
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Aki, tok 10 mnder med førstemann før jeg ble gravid(ikke planlagt) tok 6 mnder med nr2 og da tok jeg eggløsningstester for å finne eggløsningen Så mulig at jeg ikke hadde eggløsning den dagen selv om det kommer opp på pcen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå