Gå til innhold

Forbanna dritt mastercard!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte jo en gang i tiden å la meg lure av den dritten! Hadde dårlig råd.. og vips hadde jeg brukt 50 tusen på kredittkort. Brått en dag fikk jeg uventet en kjæreste. Elsker han over alt på jord, og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg skammer meg over å ha brukt mastercard på masse tull!! Har jobba i hele sommer. Forrige uke betalte jeg ned 25.000 så nå er halve gjelda sletta! Håper å få betalt resten i løpet av de to neste månedene.

Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Men jeg er litt stolt over meg selv at jeg klarte å klippe det kortet å forstå at det MÅ betales så fort som mulig. Sånn gjeld gjør meg deprimert! Men alikevel har jeg vært så ufornuftig å bruke det!!

Vil bare oppfordre andre til å la være å bruke kredittkort!! Og for dem som har pådratt seg slik gjeld så er det hvertfall sikkert at det er flere som slitet med det samme.

Vi får være sterke og betale ned alt så fort som pokker. Ikke la oss friste, og håpe at det har gitt oss en lærepenge en gang for alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra!!!!!!!

flott at du ordner opp:-)

lykke til med kjærligheten:-)

Skrevet

Så bra, du er flink:) Jeg har selv kredittkort, men bruker det kun når det er absolutt nødvendig, som feks når vaskemaskin streiker og jeg plutselig MÅ ha ny, da betaler jeg ned ganske fort etterpå for å ikke skylde noe :)

Skrevet

Uff fort gjort å miste kontrollen. Jeg har også kredittkort, men har sperre på 10 000 da så det er meste jeg får brukt. Synes det er kjekt å ha tilfelle det er noe jeg trenger der og da og jeg ikke har penger på 1 uke.

Men merker at det er fort gjort å la seg friste.Håper aldri jeg havner i den fella. Nå har det gått greit for min del og håper det fortsetter slik, eller så må jeg bare kvitte meg med det.

Skrevet

Jeg bruler mitt mactercard til og betale stell av tenner...... Har til nå brukt ca 20 tusen mn rekner med det kommer til og ende opp med 50 tilslutt.....:( Men har betalt ned jevnlig har under 10tusen i gjeld på det..

Men tenner må en jo ha så føler sån alt i alt at det er en "sjikkelig" ting da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...