Gå til innhold

Flere som har "rare" vibrasjoner i underlivet som varer lenge av gangen?


Jahoo

Anbefalte innlegg

Vanskelig og forklare, er på en måte som leamus bare at hver leamus varer i et sekund eller to med et sekund eller to mellomrom. Har vært to uker på ferie i nå i vamren og dette pågikk nesten non stop i flere døgn. Er det nerver eller murringer eller hva? Føles som det sitter i skjeden ett sted eller endetarmen.. merklig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er det samme du mener, men jeg har en "during" i bekkenet som kommer og går. Hadde det med forrigemann også, og jordmoren hadde aldri hørt om noe lignende, så jeg følte meg rimelig teit.. Men det føles som om noe vibrerer, og kjennes som en during i selve skjelettet i bekkenet. Er sånn av og til, og det har nok sin rot i spenninger i sener og muskler vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, during kan nok være betegnende.. Holder på med det ennå, men legger ikke fullt så mye merke til det. Rimelig konstante greier.. Jornmor sa at det også kunne være en slags åreknute i skjeden.. Ikke vet jeg. Godt å høre at det ikke bare er meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har hatt dette noen ganger. Når jeg spurte jordmor sa hun at det kunne være at babyen "ristet" dette så de ofte hos nyfødte (var noe med at de ikke er helt modne enda) så det kunne være at dette også skjeddde mens de lå i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...