Gjest Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Nå skal dere høre hvor dum det går an og bli....Hadde innsett på fredag var så nysjerri igår at eg tok en test for gøy,den viste gravid.Var ei eg kjenner som sa at eg ikkje måtte gjøre dette for det kunne vose feil på grunn av alle hormonene i kroppen.Syns alikevell det var så gøy og se gravid på testen at eg tok en til idag,der stod det ikkje gravid.....Har ikkje blødd.Hva tror dere??Nå skal eg vente til blodprøven 26.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Dumt å svi av tester på denne måten.. Men testen du tok i går hadde utslag på el-sprøyten din. Dagens negative test viser at den nå er ute av kroppen. Anbefaler deg nå å forholde deg til testedag før du svir av neste. Med mindre du synes det er greit å plage deg selv med tester som likevel ikke vil gi deg det svaret du vil ha enda... Lykke til-dette går forhåpentligvis veien !! Hilsen
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 vet ikke om du er klar over det men el sprøyten henger ofte i kroppe i inntil 11 dager så det var nok bare den..... ikke lett å si noe om hva rsultatt vil bli til slutt men håper du får klaff og prøv å ikke ta test før testdagen du har fått....da har du ihvertfall ett bombesikkert svar!! men skjøner godt at det var kick å se en positiv test...vi her inne ser jo ikke for mange av de... det er uansett for tidlig med positiv test så at den er negativ nå betyr absolutt ingenting!!jeg begynte å teste på rd 8 sist og det skla jeg IKKE gjøre denne gangen.pent vente til jeg begynner å blød (gud forby!!) eller til test dato!! masse lykke til!!))))))))))))))))
Lillevenn33 Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Håpet er ikke ute enda! Men det var nok et veldig klokt råd å ikke teste for tidlig. Det er jo HcG de bruker i sprøyta, som er svangerskapshormonet, ikke rart testen var positiv. Håper du får positiv blodprøve den 26!!
Phoenix1 Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Bare å slappe av. Alt for tidlig for testing som tidligere sagt her ja. Så de testene du har tatt betyr ingenting. Så du får bare smøre deg med tålmodighet. Masse lykke til iallefall.
Gjest Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Tusen takk for svar alle sammen=)Hjalp på humøret=)Lykke til videre alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå