Gå til innhold

Kan jeg kreve blodprøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet svaaaaakt positivt i 6 dager nå, hjemme med billigtest,, Testen på legekontoret var negativ.. Kan jeg kreve å få blodprøve for å sjekke om jeg er gravid? Og i så fall, hvor lang tid tar det før man får svar på blodprøven?

Har dere noen erfaringer om hvilke graviditetstester som er best? Liker ikke å tyde om det er eller ikke er en strek der, så om det er noen som vet om en test som er veldig følsom, så hadde jeg blitt glad.. Jeg har kjøpt strimler på www.lavpris-tester.com, merket Chemtrue..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legge til at jeg hadde IKM på mandag, 10 august, og TR har ikke dukket opp.. Bare lyserosa utflod på søndag 09 august..

Skrevet

Legge til at jeg hadde IKM på mandag, 10 august, og TR har ikke dukket opp.. Bare lyserosa utflod på søndag 09 august..

Skrevet

Hva med å kjøpe en Clearblue digitaltest? Der får du klar beskjed: "Gravid" eller "Ikke gravid". Så slipper du å tolke streker ;)

Skrevet

Tenkte på det, men da må man jo ha penger først.. Og her får vi ikke foreldrepenger og rehabiliteringspenger før sluttten av måneden.. Derfor tenkte jeg på blodprøve, for det er vel gratis så lenge man er gravid? Og hvis ikke den slår ut positiv, så kan man jo få regningen på giro, så man kan betale den når man får lønn..

Skrevet

Ta det med ro og vent en stund du. Dersom du er gravid så finner du det ut. Gå ut fra at du er det, ikke drikk eller røyk, spis bra og vent til etter du skulle hatt mens neste gang. :)

Skrevet

Skal i 40 årslag til stefaren til gubben neste helg, skulle gjerne visst det til da, nemlig.. Drikker ikke så ofte, og vil gjerne ta sjansen mens jeg har den.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...